2018年1月9日 星期二

❤┌ 凹凸洞無痛K.O. ◎ 金魚 Elyse ┐│ Pretty Medical │ ❤


唔知大家有無留意到金魚Facebook專頁呢?
金魚帶左未婚夫去做Facial!!!
要男人去護理本身已經好難。。。
>先要令佢洗面,係用潔面乳洗
>洗後令佢搽護膚品又再教了一段時間
>連搽防曬都教了一段時間
仲要所有野都要搵佢岩用質地佢先肯用,
因此今次去到呢一步金魚真係用左一段長時間啊!!


點解今次會帶未婚夫去美容中心?
因為佢既凹凸洞真係要做儀器先可以改善得到!!

仲記得係北海道影pre-wedding時,
化妝師好似批水泥咁係佢塊面用粉底膏填補凹凸位置,
個次係佢有史以來最平滑既一次~哈哈!!
而且原來佢都想結婚時可以靚仔D
所以好乖咁任由金魚擺佈佢既皮膚!!
「結婚」既威力真係可以改變男人。

今次呢間美容中心係金魚認識多年,有保證又安心,
因為相熟既關係,獲得友情價去做專業儀器療程。

首先影返張皮膚底層圖,
未婚夫:「嘩~好老呀!!」
金魚:「你睇你D紋同凹凸洞呀,仲有唔搽防曬仲老呀!!」
金魚起勢落嘴頭,令佢自我警惕!!


今次做既療程係近年大熱「最新的PicoWay 皮秒激光嫩膚」
可能大家都知可以去斑,
其實仲有另一款機頭可以改善凹凸洞架,
儀器既原理上網搵搵就知道
所以金魚不多說,始終「感受」最緊要!!!

未婚夫開始時都有講有笑的,
之後就靜晒。。。竟然訓著左!!
好明顯話俾金魚知:
1. 佢好累
2. 過程唔痛

未婚夫既凹凸洞都真係幾深架,
因為都跟隨左佢9年架啦,
好深入!!

所以今次能量用得比平常人高少少,
因此完成療程後有點泛紅,
而佢竟然乖乖連續敷左5日面膜
金魚表示好欣慰呀!!!
(下圖係出賣系列,
晚晚佢都有影黎報告我知佢有乖乖敷面搽野)


努力係有回報的!!
做完1次皮秒激光,幾日退紅後,第5日就見到效果
深厚既凹凸洞淡左咁多!!!!
重點係佢自己真人睇都睇得出效果
金魚睇得出佢暗暗自喜~呵呵!!


首先正面睇
<平滑左>
<皮膚明亮左>


側面睇
<凹凸洞淺左好多好多>
<連暗瘡、癦都淡左>
<就連毛孔都縮細左>


未婚夫當然非常開心,
因為存在9年既皮膚問題,係5天就有明顯改善!!

1次就有咁明顯效果,
所以佢想再做,弊啦~
未婚夫「想靚D」既苗萌芽啦XD
明明應該係好事,
但金魚好妒忌呀!!
愛情就係咁佢好時,金魚就想更好XD 
雖然金魚無咁嚴重既凹凸洞,
但都想靚,所以金魚都約左時間做啦~哈哈!!

下次分享金魚效果吧~


想了解更多,可以到以下 Pretty Medical香港稱美醫學美容中心:

免責聲明: 是次產品/服務是自費,
本文章內容屬個人意見及感受,
並不代表該品牌之言論及立場,
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,
請直接聯絡該品牌查詢。
適合與否都要自己親身試過才知道的。  
希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持, 
請Like my facebook page吧~ 
金魚自由遊 Elyse Fish
https://www.facebook.com/elyse214
聯絡我: elyse214@gmail.com

沒有留言:

張貼留言