2016年7月3日 星期日

❤┌ 去鱗日誌 ● 彩妝大師 Kevin ◎ 氣墊粉餅另類用法 ◎ ┐│ Beautymaker │ ❤


之前知道Kevin老師黎香港,真係好開心!!
平時睇台灣節目就成日見到,
今次都係我第一次見到Kevin老師真人
真係好興奮!!!



那天以小粉絲既身份到尖沙咀支持
Kevin老師既Beautymaker進駐香港LOGON

我更帶左Kevin老師的書俾老師簽名,當日仲有得合照添!!
Kevin老師同我既距離只有1cm吧~哈哈!!


第二天我更可以以工作人員身份替Kevin老師的發佈會出一份力
我真係無諗過會有呢個咁難得既機會!!
見識到Kevin老師的一絲不苟,一個發佈會做左好幾個不同的訪問,
仲要同不同既媒體逐一合照,Kevin老師真係一個好努力的人!!


Kevin老師自拍時,他更好細心的揸機,
給我一個小臉既機會!!!
而且當天我更擁有了一個Kevin老師親筆簽名
又寫上「TO: 金魚」既BeautyMaker‬ ‪零油光晶漾持妝氣墊粉餅‬

專屬、獨一無二、獨有、唯一

我真係太開心啦~~~~~


BeautyMaker‬ ‪零油光晶漾持妝氣墊粉餅
有2色選擇:白皙、自然


拆盒就會見到粉嫩的粉餅盒,
最適合我這種(扮)少女!!XD


仲會附設粉


就會見到抗菌級金屬白鋼墊片
有32個孔智慧金屬觸控板


採用「金屬觸控板」,利用 「真空保鮮科技」 讓每一滴粉底都新鮮、純淨!
由韓國頂尖實驗室,研發出專為Beautymaker設計的「微米柔焦粉體」。
粉底從金屬觸控板擠出來看起來非常的水漾柔滑,但是碰到肌膚的一瞬間,
1秒內立即轉化為更細小的乾爽微粒粉體,不只毛孔隱形、瑕疵無蹤 ,
連膚觸都變得像上過一層蜜粉般的細滑!

那種粉嫩乾淨的妝感與膚觸,不只超越市面上所有的氣墊粉餅,
更是真正專為 混合肌、油性肌研發的氣墊粉餅。


Beautymaker這款與其他氣墊粉餅不同,不是只用粉樸拍拍拍。。。

還可以用Kevin提點的方式:
「別停留在『拍』!搭配『推』、
善用『指腹』與『刷具』就能達成48小時不脫妝目標!」

我就即用Kevin提點的方式
Beautymaker零油光晶漾持妝氣墊粉餅上妝,

下圖就是前後圖↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓


說真的,真係差不多所有瑕疵、毛孔都遮蓋得到!!
而且夏日出席活動,先熱辣辣的出門口,再到冷氣車箱,
再經熱辣辣街道,再到冷氣活動地方,
仲要到爐頭前煮野食~

溫差不斷交替,個妝都keep得好好!!!



而我亦有幾個令妝容持久的重點!!

 重點一:由護膚品開始
想更貼妝,肌膚的水份一定要足夠,所以護膚品選擇比較補水效果高的產品
因為有水份,妝容就唔會咁易有乾紋啦~

重點二:塗防曬
● 氣墊粉餅大部份都會有防曬度數,可以直接當防曬用,
不過塗護膚品後,不要急急即時上妝,
靜待3分鐘再塗氣墊粉餅;
● 又或者可以與我一樣,塗面霜時配合雙手按摩,
令護膚品有時間好好吸收,這樣就可以即時上妝!!
● 如果塗粉底的話,粉底防曬度數比較低,所以會先塗上防曬產品,
而大部份防曬都帶點油脂,如果未被吸收的話,
可用紙巾輕壓,帶走多餘油脂,才上粉底。

重點三:定妝
上好底妝,不論用粉餅/碎粉都好,掃上一層,
定一定妝,令妝容保持清爽。


今次就用BeautyMaker‬ ‪零油光晶漾持妝氣墊粉餅示範一下~

先塗上BeautyMaker‬ ‪既Prime
好保濕又好滋潤,塗後有點光澤感,仲令皮膚平滑左!!


開始塗氣墊粉餅
先用雙手的大母指將氣孔粉餅中的粉底壓出來
**Kevin老師
Tips:使用手壓金屬觸控面板的原因是能確保粉撲沾取均勻**


再以粉撲沾取,由內而外順著肌膚紋理推勻。
透過『推』的動作,粉體中的保養成分將被釋放,
推的過程中也能將油光去除,並具調整膚色功能。

再次沾取粉底,輕拍在瑕疵明顯處,
特別是毛孔處,透過輕拍能再次修飾毛孔與膚色不均。

最近用指腹沾取粉底後,輕拍於黑眼圈處或鼻翼兩側。

**Kevin老師Tips:修飾黑眼圈時,遮瑕範圍要比原本黑眼圈範圍更大,才會自然**


我的另類氣墊粉餅用法:
好多人都會只買一種色號的氣墊粉餅全面塗,
但對於像我一樣扁口扁面的女生,
全面塗上一種色號的氣墊粉餅就會沒什麼輪廓,
所以我就利用一深一淺不同色號的氣墊粉餅打造出立體輪廓!!


下圖就是我打造的立體,令我的臉縮細了~
側面看都縮細了~


而持久度,下圖就會看得出:
● 當天下午1點半開始測試
● 到凌晨12點結束測試
=合共10個半鐘(而且中途沒有補妝)

其實係到了晚上9點,肌膚才有點乾,
到凌晨12點就真的泛油,有點溶妝!!

所以我覺得持久度都真係不錯!!
下次中途補補妝的話,應該會更好~


如果有興趣既話就可以去全線Logon , HKTV , Fingershopping 買!!


“Product are sponsored by Beautymaker 
希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~

謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~

沒有留言:

張貼留言