2016年5月15日 星期日

❤┌ 金魚自由遊 ● 金魚初體驗 ◎ 開派對都可以挑戰健力士世界紀錄™ ◎ ┐│ 國際代糖品牌 equal® │ ❤


咁大個女都未試過自己一個企係咁大個台上影相!!
真係有D興奮架!!
謝謝PR幫我影左張咁值得紀念既相~

點解我會有咁既機會?
因為我有幸成為今次挑戰「最大規模甜品派對」健力士世界紀錄™

甜品,真係好多人都喜歡,包括我!!
我係平時都會無啦啦去買件蛋糕食既人,
雖然想食,但好矛盾地會想「好高卡路里」「好肥」
所以有時我係會節制一下自己的!!
因為甜品既材料必定含「糖分」
攝取過多糖分係會影響健康的。


今次既主辦單位就非常明白呢點,所以希望大家認識到佢地既產品
國際代糖品牌 equal®

從而展開「卡路里減半 甜味依然」低糖健康飲食!!

equal® 是超過 30 年的國際知名代糖品牌,無論是安全或是味道方面,
皆是信心的保証。而且其代糖產品經美國食品及藥物管理局 (FDA) 及
香港食物安全中心等機構認可,
無論大小朋友、孕婦及注重健康體態人士均可食用。

今次更破天荒與 Yamazaki Baking Co. Ltd. 山崎麵飽合作,
用上 equal® 的多用途健康糖推出十多款即將發售的低糖甜品。

大家看看我身上既牌「757」
就係我今次參與既編號
而手上既紙就係我既台號「135」

其實入場前已經見到好多人排隊
入到場內時真係『嘩~』左一聲
真係有好多好多人!!


活動開始啦~

首先介紹equal®首次與山崎麵飽合作,推出十多款全新低糖麵包及甜品,
糖份含量比較使用一般白糖足足低 50% 的卡路里,但甜味依然。

之後更請左山崎麵飽大師傅示範利用 equal® 多用途健康糖製作 cupcake,
製造過程簡單易學,我諗我都可以做得到!!

【Cupcake 食譜】

材料:
牛油            250g
多用途健康糖   200g
低筋麵粉         250g
發粉                    5g
全蛋               250g

做法:
1。牛油室溫軟化後加入 equal® 多用途健康糖攪拌直到淡黃色 
2。然後分 3 次加入全蛋蛋液拌勻
3。再將低筋麵粉、發粉混合過篩後加入其中攪拌直至材料均勻
4。將混合好的材料倒入蛋糕杯,放入已預熱至 170 度的焗爐,焗 15-18 分鐘即成


健力士世界紀錄™官方認證官出場啦~
表示挑戰將要開始!!!

官方認證官一出場,即時令全場氣氛變得不同,
而我就被她的氣場所吸引, 堅●覺得佢好高貴!!

官方認證官講解所有參加者都必須符合以下指示先會計算在紀錄內:
1。每人至少獨立完整品嘗一款甜品
2。所有參加者必需留係場內至少15分鐘


係講解期間工作人員開始派發每人一份4件山崎麵飽提供的 equal® 低糖甜品
我被分派到既係Tiramisu、酥皮芝麻餅、cupcake、曲奇餅。

見到甜品我就兩眼發光
不過只可眼看口勿動!!!!!
因為未宣佈開始時,係唔可以食的!!!

所以我就自拍同幫佢地影下沙龍~


我更趁機睇下其他人既款式,
都好吸引啊!!!

在活動後山崎麵飽就會將 equal® 低糖甜品推出巿面發售,
我絕對會買一點同男僕分享!!



開始前大會更幫我們千幾人影張大合照添~
唔知我係相內有幾大粒呢?


官方認證官一聲令下
大家就開始品嘗啦~

我極度推薦「Tiramisu」,又滑又香!!


係品嘗期間會有健力士世界紀錄™職員檢查我們
有沒有符合指示,真的好嚴謹架!!!


隨著花炮響聲~

我們香港人成功了!!!!

官方認證官宣佈,
『1166位參加者成功挑戰最大規模甜品派對健力士世界紀錄™ 』


亞媽,我得左啦!!!

第一次參與健力士世界紀錄™榮譽,真的好開心!!
希望之後再有幾會參與健力士世界紀錄™ 既挑戰啦!!

今次活動令我品嘗了甜度同平時差唔多,但卡路里少一半既甜品
味道同樣好味,質感一樣都係細緻!!
我都有包equal®代糖,搵男僕用佢整甜品俾我食先得!!!


“Event are sponsored by equal® & 山崎麵飽
希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~

謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~

沒有留言:

張貼留言