2016年5月2日 星期一

❤┌ 去鱗日誌 ● 我要做熱帶魚,唔做深海魚 ◎ ┐│ Amigo Spa 日本岩盤浴專門店 │ ❤


自從家人都話我肥左好多之後
我對飲食都有所控制,但效果不明顯
所以開始打kick boxing,而慢慢係見到效果
不過懶惰的我,有時都會想走堂
係呢個時候就要做返D效果類似既療程補回

聽講訓20分鐘岩盤浴就等於跑左5000米
嘩~差不多13個圈!!



今次就去到位於尖沙咀既Amigo 日本岩盤浴專門店嘗試一下

經了解後,知道岩盤浴除左可作運動般既排汗,
其實仲可以排毒(經汗水排出)
又可以保健,令身體內臟都可以溫暖起來,
尤其是女性既子宮,
唔知大家知唔知道子宮「夠暖」好多身體既問題都可以改善:
手腳冰冷、月經痛
當然平時少飲凍飲都有幫助啦!



飲杯茶就去更衣室
一入去就看到洗手盤、梳妝鏡、風筒、梳子



再行入d就會見到焗桑拿室,之後就係儲物櫃及更衣室
更衣室其實係自行拉布的分隔,這點我覺得有點私隱度不過高
不過男女更衣室就完全係不同的位置,這點就好好多!!



估唔到儲物櫃隔離有個大衣架
客人既大樓就唔怕啦~
而且衣架下面仲有2層鞋架,夠晒通爽!!



隔離更有洗手盤及鏡,我個人覺得這個設計好貼心,
因為我真係好中意照鏡~哈哈!!



牆上更貼有「岩盤浴」使用須知、「岩盤浴」入浴步驟
好多提醒,亦都有指導入到去應該點樣躺臥、躺幾耐等等
就因為呢3張提示我就知道「水」飲得比平時多更好
因為水係最主要排毒的途徑!!!


打開儲物櫃就會看到Amigo Spa 已經準備好的物品
即棄紙底褲、紙拖鞋、袍、毛巾



入浴前職員好細心,問我有無戴con
原來入岩盤浴係唔可以戴con的
因為熱力問題,所以不適宜,好彩Amigo Spa 早有準備
con水及con盒,令我可以安心入岩盤浴。

而且由進入店內至入岩盤浴前
職員都好細心地給了我3杯水飲用,補充水份!!

因為入浴前應先補充水份(或運動飲料),避免水分不足。


我準備入浴啦!!



打開門就會即時感到好溫暖,而且燈光好柔和
一點都不刺眼,好適合休息
脫下拖鞋就可以踏上一層鋪滿日本九州鹿兒島縣的櫻島火山石的岩盤浴
我呢間係2人房,所以會看到2組岩盤床上鋪上大毛巾

躺下之後,就可以依個人喜好俯躺、側躺或仰躺
而我就喜歡先仰躺並曲腳,令腳底緊貼岩盤浴
先溫暖人體底層,令體內由底溫暖起來
之後我就喜歡俯躺,因為這樣子宮就會最接近岩盤浴!!
溫暖及保養我的子宮!!

我覺得躺著就可以有咁多功效,所以體驗前我上網search過

原來在江戶時代,當地人發現受傷的動物透過聚集在溫泉附近的溫暖岩盤上,

讓傷口迅速地痊癒,因此人們也逐漸效法,到溫泉週邊或躺或坐,讓溫泉的高溫讓自己大量排汗。

而後經專家證實,當地火山的地熱使天然礦石釋放遠紅外線及負離子,

提供自然治癒能力,並同時具有排毒、消除疲勞、加速新陳代謝等功效。




而且岩盤浴有瘦身作用,所指既瘦身作用既原理其實就係將岩盤礦石加熱至攝氏45度左右,
從而發出遠紅外線及微量礦物元素和高濃度的負離子,
岩盤礦石將熱力慢慢均勻地滲透到身體,再透過汗水將體內的毒素排出來,


之後後加速新陳代謝, 繼而燃燒卡路里及控制體重,

從而達至「瘦身」效果!!



而且岩盤浴可以改善血液循環、舒緩痛症、減輕疲勞、調整體質仲可以排毒美顏

所以日本人一早就以岩盤浴作保健養生之用


根據職員所講櫻島火山石是最高級的,係日本溫泉地帶的天然礦石,蘊含多種微量礦物質,
而且相比其他美容院係用上原石或鄺石粒,效果會更加明顯,而且傳熱亦都更加平均!

而且亦好適合我這種寒底人士,利用岩盤浴改善長期手腳冰冷的體質
請溫暖我的身體~~
「我要做熱帶魚,唔做深海魚!!」哈哈XD


當我躺下時職員會遞上溫水、涼快既濕毛巾及計時器,
這是享受岩盤浴時可以自行補充水份及降溫,
而我就沒有用上毛巾,但就飲晒D溫水~

嗶~嗶~嗶~

計時器提醒我已經舒舒服服咁躺了40分鐘,全身連臉蛋都出晒汗,
出無味汗既感覺真係好爽啊!!

過程中好寧靜舒適,沒有人騷擾,而且溫度是令我舒服地溫熱起來。

完成後,唔好急住走,先坐起身休息一陣,而且用乾毛巾擦乾身上的無味汗
無需要沖涼,因為透過人體的再吸收機能,可以改善皮膚問題,
達致美白滑嫩的美肌效果!!

而且要注意室內外溫差會有可能令身體不適,所以給時間身體慢慢適應吧!!




體驗後,肌膚明顯變得透亮有光澤、紅粉緋緋,有天然胭脂

肌膚質素都望落平滑細緻左!!

身體好溫暖,而且是一整天都覺得好暖,

身體水腫既問題都即時改善左~



大家有興趣保養瘦身的話都不妨一試Amigo Spa 岩盤浴啊!!



“Treatment are sponsored by Amigo Spa 日本岩盤浴專門店”
希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~
本文純屬個人感受,產品/療程會因不同人士有不同效果。

謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~


沒有留言:

張貼留言