2016年4月25日 星期一

❤┌ 去鱗日誌 ● 魚腩舒舒服服就縮細晒 ◎ ┐│ ZETA CLINIC │ ❤


認識我時間耐既朋友,好多都話我肥左好多,
所以近幾個月我都頂自己唔順啦...
開始做運動,所以見到有瘦身試做,真的好開心!!
好知我需要!!!!


ZETA CLINIC 位於銅鑼灣信和廣場
Waiting area 仲係面向維多利亞港添~好舒服!!


拎住茶杯,望住海景,一大樂事!!


加上ZETA CLINIC室內設計簡潔,
利用天然採光,令我感覺好舒適!!


房間好寬敞,仲有梳妝台,完成療程後無須走來走去,
直接係房間搞掂好晒先出房,好方便!!


連塊鏡都靚D(有無照得我靚左呢?哈哈XD)
東西擺放得好整潔,呢D細微位睇得出有用心經營!!

之後就要換紙底褲啦~
因為今次瘦身療程我揀了「腰部」位置進行療程


換好就可以去門口旁邊按下呢個提示器,
通知美容師
「I am already!!」
快D入黎幫我趕走身上既魚腩啦~~~~



療程開始,首先係搽左消脂Cream先,
可以消脂,同時幫助儀器操作更流暢!!

一搽落肚,真係精神為之一震...涼涼的,整個人醒晒!!
有消脂功效,但不會發熱到難忍的地步!!



戲用黎啦~~~~

【VelaShape II】

呢部儀器就係重點幫我趕走身上既魚腩的
修形效果真好好添!!


呢部儀器重點係用紅外線和真空吸力協助雙極射頻,
係短時間加熱體內組織去到43度
促進膠原蛋白增加,刺激細胞代謝
改善鬆弛皮膚同時減少脂肪體積。

做前美容師會先量我的體溫,中途亦會量多一次
確定已做到43度左右!!!!


美容師先做一半腰給我看效果
一睇就知泛紅那邊係做左既,而且腰線都有返D孤度,
唔係直直的水桶!!

過程中機械滾輪加上真空吸力都挺舒適,無痛楚
可以放心做,只係有點熱,不過預左架啦,
因為有紅外線深入3mm加熱肌膚及
雙極射頻深入20mm加熱皮膚組織
所以要留意一路做肌膚會漸漸升溫
過熱的話就要即時同美容師講啦~

雖然美容師好有經驗,但每個人既受熱程度都唔同
所以自己身體都係自己最清楚的!!

做完【VelaShape II】肌膚會泛紅,
因為儀器會加熱肌膚細胞,所以係正常反應黎既~~


之後就到最舒服既時候~~
呢部係【FIR Capsule 遠紅外線溫感艙】
只要蓋係需要既地方,再用毛巾封套住前後,
就可以開啟儀器,而我就隨即訓覺~~

點解一定要做完【VelaShape II】才可以
【FIR Capsule 遠紅外線溫感艙】呢?

因為消脂後多數會排出,大部分都是經尿液或汗水排出,
所以係呢個時間焗一焗就可以加快排汗。


【FIR Capsule 遠紅外線溫感艙】
是與人體波長8-12微米相似遠紅外線,容易與人體產生共鳴,
同時可以滲透並深入肌膚骨髓2-4公分,
令肌膚溫熱、促進血液循環及活化細胞等功能。


咁樣焗一焗,我真係全身連面都出晒汗!!
而且焗一焗促進血液循環可以改善手腳冰冷、
排出體內有害物質、由內至外修護、都可以消除疲勞、抗氧化,
仲可以燃燒脂肪,真係好正!!


暖烘烘既感覺,真係好舒服,所以我好快就放鬆心情訓左LU~
訓覺消脂,真係好爽!!
而且流出黎既汗唔臭、無味!


做完【FIR Capsule】肌膚仍然會有點紅
但過幾小時後就會慢慢消退,放心放心!!!


做完一次之後,魚腩明顯緊緻左,腰線比較之前有線條,
而且整體睇落細左一個小圈!!!


想效果更持久、Keep得耐D就要7-10天內再做
美容師話連續做4-5次效果係最好的!!效果仲會持久好多~~

所以7天之後我再去做第2次療程啦~~~

步驟同第1次係一樣的!!
而且有第1次經驗既我,好快就進入放鬆狀態!!
變做「睡美人」(害羞 =,="" 邊有人咁唔知羞咁讚自己架XD)


做完第2次效果係更加明顯!!
美容師無呃我,效果真係好明顯~~
真係唔洗我多講,看圖更清楚明白,
不過我都要打出黎,所以請睇多陣啦~~~~~~~~

我最喜歡既效果就係低腰位置!!!!!
直左好多,D肉無拋出黎既感覺,係我最想要既效果,
如果你同我有同一個問題,你就會明點解我咁開心!!
著貼身褲時,低腰位置直D,望落感覺都瘦D!!

而且條腰真係幼左,連個魚腩都平坦左、縮細晒、仲滑溜左添~~~

有咁好既效果,想做就快D打電話查詢及預約啦:2369 0007


“Treatment are sponsored by ZETA CLINIC”
希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~

謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~




沒有留言:

張貼留言