2016年3月25日 星期五

❤┌ 讀者優惠 ● 我的第2、3次「柔唇」經驗 ◎ ┐│ K Beauty Queen │ ❤


咀唇條黑邊無左!!!!

經過3次柔唇之後黑邊變左粉紅色邊
做返我個金魚咀都好睇好多啦~~


有了第一次「柔唇」的經驗
http://elyse214.blogspot.hk/2016/03/k-beauty-queen.html

再來K Beauty Queen做第2次「柔唇」真的一點都不怕!!


同樣「柔唇」前都是要敷30分鐘麻醉才開始
整倨過程都必須保持衛生,避免有細菌感染
所以Janey每次都會戴上指套進行「柔唇」
及用新的針頭「柔唇」


第2次Janey揀選的顏色明顯比較上次紅一點
因為粉紅色不夠平衡上、下唇唇色

過程與上次是一樣的,所以不多說了~
不過今次做完咀唇脹卜卜的,好似玻璃咀
都幾搞笑架!!XD

而且有了上次麻痺進食經驗,今次我就醒目左
不是將食物擺入口先,而是伸脷接觸左食物先,
咁樣就可以知道食物究竟入左口未啦~~~


「柔唇」後的注意事項及保養上篇文章都有提及
直接跳去講效果啦~~~

上次「柔唇」後明顯是粉紅色調,
今次「柔唇」後明顯紅色調,
而且顏色紅潤,就好似搽左唇膏似的,
不過同樣第3天就脫皮了~~~

金魚男僕主廚‬說
「咀唇真係粉紅左好多!!不過個唇邊位仲係有點灰灰地!!」


所以與Janey溝通後,在第3次「柔唇」重點就放於唇邊
因為我的咀唇比較厚,所以做前Janey都有問我

「如果要完全遮蓋本身的唇邊,就會有點厚唇,你會唔會介意?」

「唔介意,因為我已經接受左自己厚唇
(水瓶座就是比較自我,只要我接受左,誰都不能影響得到我)
我只想同黑邊講ByeBye!!!」


第3次Janey揀選的顏色偏向橙一點
其實要平衡我的唇色,又要效果立體一點,真的有難度,
所以Janey每次揀色都有點不同
目的都是為我調配出自然而又美麗的雙唇!!

今次「柔唇」主要柔唇邊,所以今次腫的情況比較上次輕微了!
看著就好像性感豐唇而已,都幾SEXY啊!哈哈XD


我每次都說會脫皮,有次我終於記得拍下脫皮的情況啦~
上圖就是真實情況,脫皮就是一片片的、好軟好容易脫落
就像死皮似的,所以我會輕輕的撕走已飛出的部分!!

因為第3次重點是柔唇邊,所以唇邊脫皮的時間比較耐一點
造成好似用了唇筆畫了唇線似的!!


經過3次「柔唇」之後黑邊變左粉紅色邊,
現在的我只要塗上潤唇膏就已經可以出街街啦~~
不過唇色未算好均勻,
所以應該做埋第4次「柔唇」就可以完全調整唇色吧~
我這麼難搞的情況Janey都搞得掂,大家可以放心去做啦~
等我下個月做埋第4次再與大家分享最終結果吧!!!


大家如果都想柔唇的話,K Beauty Queen有優惠俾我的讀者~
讀者優惠:只要說是金魚/Elyse讀者
即可享有優惠各項繡紋服務 7 折優惠一次 (只限新客戶)


“Treatment are sponsored by K Beauty Queen”

希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~

謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~

沒有留言:

張貼留言