2016年3月25日 星期五

❤┌ 讀者優惠 ● 我的第一次「柔唇」初體驗 ◎ ┐│ K Beauty Queen │ ❤



因為家族遺傳,我的上唇及下唇的顏色不一致
而且唇邊都有條黑邊圍繞><

這原因令我想塗淺色或粉色的唇膏就一定要先塗遮瑕膏
但我的咀比較易乾,所以效果不持久,
所以盡量都要塗較深的唇膏><


今次去K Beauty Queen嘗試我的第一次「柔唇」
紋繡師Janey說「柔唇」可以改善我唇色不均的問題
「可以不用遮瑕打底又可以塗淺色唇膏」
  

K Beauty Queen 顏料全由韓國入口,有安全檢查報告
咁樣就安心晒啦~
始終係柔於唇嘛,當然安全D好!!
因為我的唇色不均,所以Janey顏色都要揀3款給我。
經驗足夠的Janey,我都好放心佢幫我揀的顏色。


揀好顏色後就要先敷麻膏30分鐘


30分鐘後開始啦~
Janey會在我面前新拆針頭,保證全新!!
無論裝住顏料既器皿及是針頭,都係一次性使用,十分衛生!!


一開始時,Janey先替我帶上牙套
避免顏料沾上牙齒,但我覺得不太舒服
而Janey手勢好,所以就算不帶牙套都可以
就看你想啦~


過程中~聲音就好似電動牙刷咁
開始時真的沒什麼感覺,不過都會知道正在「柔唇」
過程會「柔」下唇,抹下顏料
但過了一段時間,就開始有感覺了~
真的是痛的!!所以中途了會再塗一點麻醉,
如果唔係都幾難過~~


之後就塗返消炎就完成!!!

剛完成時咀唇就好似搽左Lip Gloss咁~
好粉嫩~好水潤咁!!
不過就有點腫!!!
本身厚咀唇的我,變得更厚,好似孖潤腸咁~哈哈XD


Janey最後給了我舒敏膏同消炎給我,
不過我沒有敏感情況,所以沒有用過!!
更顯安心、安全!!


Janey提醒:
1) 柔唇後當天不要食/飲太熱既野
2) 柔唇後當天不要食辣野
3) 飲野最好用飲管
4) 用全新潤唇膏,避免細菌感染


金魚的提醒:
Janey的提醒我都有做到架~
1) 當天最好不要與情人咀咀XD
2) 經常塗潤唇膏,可以幫助加快結痂脫皮
3) 潤唇膏選擇潤而不膩不油的最好


我還記得第一次「柔唇」後的一則笑料:
晚餐去食壽司,但我的咀咀仲係麻痺中~
所以感覺唔到我究竟擺左件壽司入口未~哈哈XD
我自己都笑左好耐~~~~~


之後既護理,我都只是一有時間就塗潤唇膏而已
不過經常塗潤唇膏真係有用的
第3天就已經脫皮!!

脫皮其實一點都不痛,因為真係好輕鬆就甩
最緊要都係「經常塗潤唇膏」

第一次的「柔唇」效果:
● 上唇與下唇的色差均勻左好多
● 唇邊沒那麼黑,雖然都仲有條唇邊

Janey說過我的情況算是難搞的,大概做3次效果會更好
下篇我就會分享第2次及第3次的效果。

大家都想柔唇的話,K Beauty Queen有優惠俾我的讀者~
讀者優惠:只要說是金魚/Elyse讀者
即可享有優惠各項繡紋服務 7 折優惠一次 (只限新客戶)


“Treatment are sponsored by K Beauty Queen”

希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~

謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~

沒有留言:

張貼留言