2015年12月19日 星期六

❤┌ 《內有送療程》● 肌膚&身體保養Done可以變鳳凰啦 ┐│ 藏紅天 │ ❤


人大左,愈來愈注重保養
面部肌膚是必須保養,現在連身體都著重了!!


今天去到位於尖沙咀海防道的「藏紅天」
就是去保養肌膚及身體
我一直以為「藏紅天」只有薰蒸身及薰蒸腳這2項護理
原來不止的,今日就由我為大家介紹一下3款保養療程!


第1款就是【坐式全身薰蒸箱】(30分鐘)
看到這個箱我有種莫明的興奮,好好玩的感覺!!


薰身前職員會先給我補足水分
之後就揀選薰蒸哪款功效,真係好多不同的功效,
揀選自己想要的功效
職員就會放入相應的配包。


藏藥薰蒸療法作用機理


皮膚吸收機理 
  皮膚是人體最大的器官,除有防禦作用外,
還有分泌、吸收、滲透、感覺等多種功能。
利用皮膚的生理特性,有機結合熱力和藥力,
使藥物透過表皮和真皮層進入體內發揮療效。

熱效應機理 
  薰蒸的熱量通過足部傳導全身,疏通全身經絡系統,
促使毛細血管擴張,血液及淋巴液迴圈加快,新陳代謝加強,
出汗排毒,機體營養改善,機體活力得到增強。

經絡調節機理 
  足部有豐富的經絡穴位,
帶藥性的熱蒸汽通過足部、腿部穴位及皮膚神經末梢感受器,
進而刺激全身經絡系統,調節神經體液裝置,
增強應急反應能力,提高免疫力,改善亞健康。


配包其實就係放在薰蒸箱隔離的儀器內,
而且設定時間為30分鐘,
時間一到就會自己關機,安全又放心!!

差D唔記得講,入去薰蒸箱時是光脫脫的,
只穿上紙底褲及紙內衣,
所以入薰蒸箱係自己蓋上的,之後職員就會入黎開薰蒸機!!


坐係薰蒸箱內,仲要坐30分鐘,以我來講,最怕就係悶
好在手可以仲到出來,職員亦會有水供應,
仲可以玩電話,這樣就唔會悶親啦~
更有個鐘仔,如果薰蒸期間有任何需要,
按下鐘仔就有職員幫助,好方便又體貼!!!


全身薰蒸後,我真的排出了很多汗,
剛剛排左咁多汗,職員會建議大家先坐下先,
感覺OK才起來換衫衫!!!

即時排汗,感覺身體無咁水腫,
肌膚即時紅潤左、光澤左,
而且個人好似有精神左。


之後就係刮痧,聽到刮痧時我都有點怕的
會唔會好痛架?
會唔會起晒痧架?
會唔會紅好耐架?
職員即時細心解答


刮痧是透過「刮」的動作,對身體表面進行物理刺激,
來刺激經絡,疏散體內淤積不通的氣血,達到促進血液循環、
疏通經絡、調整臟腑的功能。氣血調和通暢,
能讓身體細胞得到充分的氧氣與營養供應,維持身體器官的正常生理功能運作。

過程沒有特別好痛的感覺,上網了解後都知道不是用力才有效,
而且刮痧後會用紅光按摩及舒緩,
之後更會暖敷肩膀,好舒服!!



身體放鬆晒之後,就到我個樣啦~哈哈!!
始終樣好緊要架嘛!!!


【鳳凰再生美容療程】(只限海防道分店)
就是用下圖的產品進行整個療程


先卸妝 → 再用潔面乳清洗肌膚(好香玫瑰味)
→ 再塗上爽膚水 → 再用去角質Gel,去除老化角質層


之後就到最舒服的時候用面霜按摩面部

徹底清潔後,滋潤肌膚最正
而且皮膚就有空間真真正正地吸收新養分。


再敷上眼膜及補濕面膜,肌膚進行全面進補XD


敷面過程仲可以享受手部護理,好正啊!!
會用有機椰子油及椰子肉碎磨砂及經絡按摩
好爽的啊!!
而且按摩後肌膚變得滑溜溜、好柔軟!!


面部肌膚的效果都好明顯
一看就知肌膚角質少左好多,看上去肌膚平滑多了,
而且摸上去都真係滑左架~哈哈!!
有光澤,額頭都無咁暗沉,而且暗瘡都退腫了。
水分亦提升不少,因此肌膚都白淨多了!!
效果咁明顯,大家睇相都明啦~


咁正既療程,我真係好想分享俾大家,
亦都想大家可以體驗一下!!
所以爭取了免費體驗名額❤❤總值3千多港幣❤❤!!!!!!!
可以體驗我所體驗:
❤❤全身薰蒸 + 刮痧 + 【鳳凰再生美容療程】❤❤
3款療程做齊晒 ● 名額1位讀者

❤❤仲有5名讀者可以體驗全身薰蒸1次❤❤
❤❤亦有5名讀者可以體驗薰蒸腳1次❤❤

**體驗只限於藏紅天(海防道分店)

《Elyse x 藏紅天 送禮》
只要回答以下問題及完成以下步驟就有機會得到:
今次送出的療程只限在藏紅天哪間分店享用?

請到facebook page參加抽獎


“Treatment are sponsored by 藏紅天 (海防道分店)

希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~
謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~

沒有留言:

張貼留言