2015年11月5日 星期四

❤ ┌ 瘦身 ● 一星期減6磅 ┐│ 德國 Drslym│ ❤


之前明知自己要去韓國旅行, 再去上海工作
一定食很多, 難得出國當然要食盡佢啦!!!!!

咁岩就係出國前收到來自德國的 【Drslym 纖體營養飲品】


DrSlym點樣飲架?

DrSlym 1L或500mL樽裝
飲之前先將DrSlym搖一搖 , 扭開樽蓋將30ml既DrSlym沖落500ml水中裡面搖勻 
就可以飲架啦。樽上面既透明樽蓋係一個30ml量杯嚟。

而Capsule Pack 300mL (30mL x 10)
盒裡面有10個獨立包裝嘅DrSlym 30mL Capsule
就咁打開佢沖落500ml既水中裡面搖勻, 就可以飲架啦。

如果是文職工作我會建議買樽裝放在office最方便
因為飲用時間根本就是office hr 內
而Capsule當然方便帶出街啦!!



咁每日飲幾多次同飲幾耐呢?

產品中有本書仔附上的, 裡面有2個餐單
一星期快速纖形法 & 兩星期修形美體全效療程)
看不同需要而揀選。
我就揀左「一星期快速纖形法

大概指示是以下2點:
1. 頭3天就要早上空腹飲用, 一天要飲5
分别係早、午、晚餐前飲用1次,再係每個餐與餐的間隔時段飲1次
早上可以飲盒脫脂奶或食生果。中午同晚餐就蔬類別。
3天如要進食請免除澱粉質高脂肪食物。

2. 每日同一時間磅一磅。


DrSlym 纖體營養飲品質地比較杰身
如果就咁淨真係甜到爆
而正確飲用方法當然係溝水飲啦!!!!
其他多種瘦身方法都離不開多飲水
因為大部分人每天都攝取不夠水分
這樣新陳代謝就會慢, 毒素又排不出
宿便及皮膚差就是這樣形成。


一開始飲用DrSlym 時覺得味道怪怪的
飲落後又覺得唔錯, 應該是分量問題
因為我沒有500ml的杯, 所以每次都係分2杯飲
所以味道有點不穩定。


我平時都是飲水不夠的人, 所以開始DrSlym之前
真係覺得飲水都飲飽!!!!!
我一天飲用4次, total 飲左 2120ml 水啦!!!!
所以我飲用的第1天已經沒有胃口食
**PR說大部份人第4日開始進食份量會減小好多。**


我亦有配合餐單進食
差不多沒有澱粉質, 而且菜多肉少
沙律亦不沾醬, 更配合乳酪及牛奶
幫助腸道, 每星期亦會有一次食自己想食既食物
餐餐都咁dry係唔得架嘛!!!
食野都要有放鬆既時間~~~


餐單中亦見到有魚生飯
真係超驚喜, 而且好岩我胃口!!!!!

總括餐單:
早餐食飽D
午餐都是粉麵飯
晚餐請好好節制, 食少D及不能食粉麵飯


DrSlym一星期快速纖形法
我減了6磅, 這個數字真的令我好雀躍
雖然今個星期食得好清淡
但當中都有我喜歡的食物, 雞肉沙律、魚生飯都是我喜歡的!!!
而且我是沒有運動的, 所以1星期可以減6磅已經好利害了
這樣我就有quota去韓國任食啦~~~~~


由依家至11月30號, 只要click入 http://hk.slym.me/
購買時輸入 Promotion Code : Os9iP
就可以有30% off
希望大家喜歡這個優惠啦!!!

“Product are sponsored by 德國 Drslym

希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~
謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~

沒有留言:

張貼留言