2015年10月8日 星期四

❤ ┌ 食評 ● 豐富既一餐 ┐│ 掌壽司 Tenohira Sushi │ ❤

同一班好朋友行完街搵嘢食,有位朋友帶左我地去食。


一上到去,地方超級既寛敞,環境舒適,燈光柔和,
整間舖設計得比較現代,周圍都掛滿畫,好有特色。


一坐低就有小小既前菜,檸檬蕃茄漬,酸酸甜甜,岩哂我仲意食酸既食物。
一邊食住前菜,一邊有個超好笑容既侍應招呼我地,介紹今日有咩新鮮特別既菜式。


一開始嗌左個池魚兩食同刺身拼盤,條池魚夠哂新鮮,無魚腥味,夠哂鮮甜。


池魚頭同骨就拎左去煲面豉湯,鮮味溶左落湯入面,啖啖都充滿魚味,但係偏咸左小小。


食完個刺身剩低左啲牡丹蝦頭,個侍應好好人咁問我地試唔試下炸蝦頭。
點知一試就停唔到,整個蝦頭炸到酥酥脆脆,
蝦膏加熱左更加香味十足,好似係到食零食咁。


跟住上左個牛油厚燒牛脷,一上枱已經好濃既牛油味,再加上一啲菜粒,同牛脷好岩味。


見餐牌一個幾得意既菜式,櫻花蝦鰻魚玉子卷,原來櫻花蝦超細隻,
但係依然有好強蝦味,一啖就成口都係蝦既香味。


最後加多個鰻魚飯,由於我地成班都係女仔,個侍應一落枱就同我地講,
啲碗碟好熱架,唔好掂呀,感覺上好窩心。
而鰻魚都算得上彈牙,加落個飯都幾好食 。


最後第二個胃出動啦,原個日本空運到港既芝麻波波雪糕,
加上心太軟。完全滿足架一餐。


掌壽司 Tenohira Sushi 
觀塘開源道60號駱駝漆大廈第3座5樓U室

Openrice Link:

希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~
謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~


沒有留言:

張貼留言