2015年10月6日 星期二

❤ ┌ 開箱文 ● 勁吸引我的靚靚 Swarovski 美肌手機┐│ Sugar 2│ ❤


我和 Sugar2 的約會
Sugar2 約左我去我一直都想試的Cafe
真係好開心啊!!!!!


仲可以與我的好友一齊來個Afternoon Tea
真係一個開心的下午茶時刻!!!!


一打開個盒, 嘩~嘩~嘩~嘩~嘩~嘩~嘩~嘩~嘩~
好靚呀!!!! 真係好吸引眼球呀~~
所以呢個水晶般既蓋子我當然收起, 用黎影下產品啦!!!


先來看看Sugar2 基本規格:
作業系統:Android 4.4.4 KitKat
屏幕:5.2吋sAMOLED(1,920 x 1,080)
鏡頭:1,300萬像連補光燈(後置)、800萬像連補光燈(前置)
處理器:MediaTek MT6752
記憶體:2GB
儲存容量:16GB(支援128GB microSD卡)
電量:2,600mAh
體積:147 x 74 x 7.8mm
重量:120g


打開靚靚蓋子就係Sugar2啦~~~~~~
香檳金色, 高貴又優雅, 最岩俾我扮下淑女XD

我手細腳又細, 朋友都知, 所以我用電話真的真的不能太大部
Sugar2 採用5.2吋螢幕, 比我之前個部細D
機身厚度只有7.8mm, 而且好輕身120g
所以對我的小手黎講算係適合既size!!!!!

對於我男朋友黎講就叫細啦~哈哈XD


最令女生尖叫既當然係Sugar既象徵SWAROVSKI寶石啦~~~~
全框鑲嵌左136顆SWAROVSKI
黑夜燈光下勁閃、勁靚呀!!!!
日光下都好夠閃, 係勁多野既手袋中都可以好快見到Sugar 2
如果你用放大鏡睇, 就會見到每一顆寶石都有刻有
SWAROVSKI ZIRCONIA防偽鐳射標籤
保證全部寶石均源自奧地利!!!


再揭多一層就會見到閃令令既耳筒, 同部Sugar2 襯到絕呀!!!!
咁當然仲有基本配件充電線及插蘇!!!!


不過Sugar 2 就連插蘇都靚過人 - 以鑽石形設計


Sugar 2行Android系統, 即係我平時用開, 所以我好快就上手, 非常易用
不過我D相、Phone List、whatsApp history點算呢?
Sugar 有個貼心最適合我這個電子白癡 - 「男朋友服務」
是 Sugar 免費服務, 可預約時間上Sugar公司, 個別教授及幫我解決電話過檔問題。
接有Sugar男朋友幫我搞掂, 舊機換新機就話咁易啦~


女生一拎起電話...當然試左影相先啦~~哈哈!!!!
而且仲要係自拍先, 女生自拍是習慣!!!!
前置鏡頭對對我黎講真係好重要, Sugar2 前置有800萬像
光圈更大至 F2.0, 而且前置自拍都有配備LED補光燈
處理光暗表現重勁過後置主鏡頭。
(以後暗既地方自拍都有燈啦~)
主鏡頭為1,300萬像素, 配有 OIS 光學防手震 F2.2 特大光圈鏡頭。


Sugar 2重提供「專業模式」, 可以手動調校快門速度、ISO、曝光補償、白平衡等。
除了專業模式, 仲有「一鍵美顏」拍照功能
拍照時同處理去眼袋、 去眼袋、 大眼、 瘦臉、 亮眼、滑膚美白等效果。
這項功能大愛呀!!! 大家都係女生, 你們懂我的意思的XD


Sugar2自拍真係靚好多, 同一角度,同一光線, 同樣有美肌
影出黎真係有好大對比, 而且sugar2自拍後識反轉返張相, 顏色都好紅潤自然♡♡♡
我諗唔洗我講大家都知邊部係sugar2既自拍相啦!


*上圖左係三鬆, 右係Sugar2*
而且開頭每次睇相都覺得靚過其他機, 而且係Sugar2睇相與電腦睇相時
電腦竟然暗D, 原來係因為Sugar2 用了Super AMOLED 材質鏡面
所以色采顯示得更鮮艷


*上圖左係Sugar2, 右係蘋果*
用上 SuperAMOLED 芒既 Sugar2 屏幕偏冷。

*下圖左係三鬆, 右係Sugar2*
如果上網睇相時, Sugar2 都係靚D架!!!
希望今次篇文幫到大家更了解Sugar2 與其他手機有咩分別啦~


“Product are sponsored by Sugar”

希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~
謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~

沒有留言:

張貼留言