2015年10月8日 星期四

❤ ┌ 食評 ● 咖喱好味,但雞好鞋身 ┐│ 易牙妙手 Fishball Affair │ ❤


一入到易牙妙手,地方不算大,但都坐得幾舒服,一坐低就有杯茶遞上


我一睇就唔係睇餐牌,而係睇到台上的水牌,好得意既咖喱吐司,

外表好似台灣既棺材,吸引到我order,哈哈XD 我就係中意睇外表。


呢款食物係有雞肉同魚柳選擇

我今次就揀左雞肉。我本身以為只係一個棺材,

點知仲會有一籃吐司,應該係係包度切出黎的。
這款食品製作時間會耐d,同行朋友order既食物都上晒台,我order的就最後先到。



打開蓋,芫荽點綴左,外表靚仔晒!

整個棺材麵包上台時是熱的,幾好!附上刀叉羹,方便我食用。

咖喱係日式的,味道甜甜的,不辣的,好岩一家大細食,
不過雞肉就好鞋身,煮得過火,不過麵包就好鬆脆,配合埋咖喱真係好好味!

易牙妙手 Fishball Affair

銅鑼灣記利佐治街1號金百利廣場5樓R1號舖


希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~
謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~

沒有留言:

張貼留言