2015年10月2日 星期五

❤ ┌ Faical ● 無痛 Tulip HiFu 超聲波┐│ Face it│ ❤


上次做完微整型Model, 今日又來到Face it 體驗Tulip HiFu
聽到HiFu 其實我有點驚的,
聽人講以為Hifu會好痛、打完仲會面紅晒。
不過我又好想試下HiFu 是怎樣, 所以就試試啦~~


點知去到Face it 了解後, 發現今次體驗的與我所睇的不同

今次體驗的是「Tulip Hifu 高強度聚焦超聲波療程
Tulip HiFu 是以超聲波技術透過聚焦超聲波能量凝結點深層穿透,
無損微痛, 刺激膠原大量新生, 構建全新的膠原蛋白纖維網,
從皮膚底層給肌膚增強彈性。
獨有多層治療頭 能選擇連續發放2層或3層的 Hifu 熱點
令治療時感覺分散, 提高治療時的舒適度, 更能量精準在同一位置
在輪廓邊位或眼周邊作補充作, 袪紋尤其見效。

清潔後, 美容師就會先畫上定位線
令療程更精準的熱點令較少熱力影響神經線
令治療時感覺更舒適,治療更安全。


了解後, 顧問認為我可以不用麻醉都可以, 所以給我選擇敷麻醉or not
而我就選擇不敷麻醉, 今次體驗真係麻醉都唔洗敷
只需塗上保濕美白GEL就可以開始啦~
美容師會先做一下給我先試反應
OK後就可以繼續進行療程。

第1下的感覺是知道有野打了一下
但好輕, 不痛而且感覺不大!!!!!
真係唔敷麻醉都得~~~~


過程完全唔痛,打到中途我仲訓著埋~哈哈!!
顧問解說儀器同一般既唔同,而且仲係最新既韓國機,
創的地打落肌膚底層,顧問仲話呢個療程每月打1次,
大約打4次效果就可以keep到大約2年。


過程中會運用3個不同的槍頭(1.5mm/3mm/4.5mm)
這是因應面上不同位置而用不同槍頭的
不同位置不同需要嘛~~~

4.5mm主要是針對筋膜層, 令熱能滲透肌膚底層
令肌膚底層溫度高於65度, 而生產膠原蛋白
從而令肌膚收緊及提升, 做到年輕緊緻肌膚~Yeah!!!!!


上圖與這圖就看得出槍頭不同, 有大有細
眼、虎紋位置就一定用不同槍頭, 其他我就唔記得啦~
因為訓著左lu~哈哈XD


效果其實係因人而異的, 而我就即時都可以見到一點效果
某些位置是收緊了, 輪廓都睇得出。


美容師說做完高能量療程要勤敷水分面膜, 效果就會更好~
所以我都有乖乖用Face it的產品, 最正就係個CO2 MASK
令大量氧氣注入皮膚細胞, 加速血液循環, 改善肌膚質素。


美容師更說最佳效果是在療程後1-2個月後
下圖是療程後1個多月的效果, 我覺得效果都算持久有效
這次療程感受最深就是「無痛」
這是我最喜歡, 而且又有效果, 咁當然揀無痛我覺得更好啦~
大家有興趣都嘗試下吧~~~



“Treatment & Skincare are sponsored by Face It

希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~
謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~

沒有留言:

張貼留言