2015年10月8日 星期四

❤ ┌ 食評 ● 醬汁不得不試 ┐│ 18巷泰國餐廳 Soi 18 Thai Cuisine │ ❤

泰國野其實我都幾中意食,尤其是生蝦,
我每次去親泰式餐廳都一定會order的,
今次朋友就帶我去食泰式lunch ,朋友對我真好!


泰式生蝦,有蒜片及辣椒,加上酸辣的醬汁,紅椒比青椒辣架!
生蝦好彈牙,捲埋一齊食一流


泰式鍋巴我覺得好有口感,香脆鍋巴+清甜青瓜片+少少肉,
而最重要都係個醬汁,加埋落去要即食,
咁樣鍋巴就可以keep住香脆入口!!


炭燒豬頸肉,燒得外脆肉軟,豬頸肉燒得岩岩好,仲好彈牙!
而且沾上秘製醬汁,味道提升不少


我建議大家將醬汁mix埋糯米飯食,你就知個秘製醬汁有幾正!


燒牛扒都有配秘製醬汁正! 而且燒得好岩我,因為紅紅的5成熟,仲好juicy。


第一次食既菜色,叫「泰東北包魚吃」 
呢條魚名我都係第一次聽叫「荀殼魚」 食落都幾嫩滑,
而且係大骨魚,最岩我怕食魚骨既人。 而點食呢?
其實名都講得好清楚,就用附上既生菜包晒魚肉、粉、辣椒、醬汁一齊食,
好有特色,不過會食得有點無儀態,儀態我就無乜,所以隨意食,哈哈!!
係幾好味既,不過略嫌生菜唔夠食! 
呢間餐廳既醬汁真係做得好好,大家一定要試下撈飯食~

18巷泰國餐廳 Soi 18 Thai Cuisine
銅鑼灣告士打道280號世貿中心1302B室

Openrice Link:

希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~
謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~

沒有留言:

張貼留言