2015年9月13日 星期日

❤ ┌ 內衣 ● 見到周秀娜真人 ◎ 時尚既功能性內衣 ┐│ LAANAA │ ❤


今次收到試用內衣邀請
所以就帶著現金卷去揀內衣

今次去到位於尖沙咀的LAANAA旗艦店
行上一條樓梯就上到店鋪
樓上店令我在揀選內衣時的私人度高


旗艦店設就像T台般,極具時尚!
而且周圍都有周秀娜穿著LAANAA內衣的照片
真係好吸收我,如果我可以著出同一效果就好啦XD


我特別喜歡這個擺放內褲既櫃,好靚啊!
而且揀同睇都好方便!


而且LAANAA旗艦店透明度好高
我係指價格啊!
咁樣真係好方便,減少揀選時的尷尬
而且呢度既員工好好,除非客人有需要幫忙
如果唔係係唔會行埋黎
我覺得咁樣令我選購時更加自在~讚!


店內有多種產品:


有nude bra
有白色喱士款式,好靚啊!


當然仲有好多款LAANAA時尚又具功能性既內衣啦!
白色配藍色綉花,好適合純真的女生。


深藍色配上淡黃蕾絲,好有OL女人味的感覺。


淡紫配上較密的蕾絲,給我一種少女的感覺。


帶有粉紅色喱士邊是我少女時最喜歡的款式。


這款有鈕扣款式好特別,令我有深刻印象。


不用多說,花花肩帶贏晒,好靚啊!


仲有靚靚無痕款式


店內仲有泳衣,非常colouful!
仲配襯埋衣服,真係好方便!


睇左咁多野之後,當然已經揀左好幾款啦,
所以就要試穿啦,揀下size、杯形適唔適合等等。
一聽就知要試一段時間啦,好在LAANAA設有等候區(上圖)
就在門口不遠的位置,這樣可以俾男朋友慢慢等我。


試身室一打開就看到娜姐
而且用藍綠色的絨布間隔,極具格調!


試身室內空間都好寬敞,有椅子擺放手袋,
空間仲可以入多2-3個人添!
試穿後有需要幫助時都可以呼喚職員幫手
LAANAA每個區域都會安排人手幫助顧客
所以我探頭出去就有職員,真係幾細心!


最後我選購了2套內衣
原來係LAANAA買內衣會有獨立防塵袋附送
其他地方買,多數用紙包裝,其實都幾唔方便
因為好易壓到,而用這款袋就算放入背囊都安心多d


粉綠色的花花肩帶太吸引我啦!
就算著衫時露出來都好靚!


亦買左個簡單款式
這款穿起來好舒適
而且淡黃色就算著淺色衫都不怕透現出來!


前陣子LAANAA旗艦店開幕
我更穿上早前購買的內衣出席
娜姐都讚我配襯得好,好開心啊!


LAANAA旗艦店
地址:尖沙咀加連威老道46-48號G-Square商場M樓全層

LAANAA Mini Store
地址:銅鑼灣地帶1樓173號舖


“Product are sponsored by LAANAA”
https://www.facebook.com/laanaa.official?fref=ts

希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~
謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~

沒有留言:

張貼留言