2015年3月8日 星期日

❤ ┌每天1蚊多D就有好髮質┐ ││Rejoice 飄柔 ❤


我的頭髮本身就比較粗同硬, 又開叉,
再加上我會染髮, 因此每天都需要用護髮素,
唔用的話...真的不見得人!!!
所以浴室好多護髮產品 - 護髮膜都是必有的

收到P&G的Rejoice抗護焗油精華髮膜真的好開心!!!!
因為這算是的的必需品!!!


【Rejoice抗護焗油精華髮膜】
配方特有6倍熱油精華, 在秀髮表面形成滋養膜,
順滑秀髮並將濃郁的滋養注入髮絲。
特別適合燙染受損、毛躁、乾澀髮質。

新開時先扭開蓋子, 取出說明紙, 再扭回蓋子。
淡淡的香味溢出, 香氣宜人!!


我的頭髮長度至胸, 所以我通常都是手指抓下去,
取一點分量就算, 我沒有刻意去量,
不過一定多過5元硬幣, 我覺得如果分量真的不足,
再取多次就可以啦~

用法:當然是洗頭後最出適量分量塗於髮尾啦!!
再輕輕按摩一下(我覺得按摩是一個非常重要的步驟,
如果去過salon有做護理都會知道, 他們都會梳順髮絲才塗上精華,
再加以按摩才會放著加熱的)
因此等待3分鐘, 給頭髮吸收養分吧~
最後沖洗乾淨就可以!!!

正常髮質應該是一星期用1~2次
但我這種嚴重受損的髮質一星期用3次都不算多
我隔2天就需要用護髮膜,
如果我不勤力的話就會變成下圖的樣子...


隔2天就要用【Rejoice抗護焗油精華髮膜】可能你會覺得好多
但這產品300ml只需要$39.9真的好平!!
抵過去做treatment, 不過懶的話當然要俾更多的錢去做護理啦!!
如果一個月用完一罌, 每天1蚊多D就有好髮質,
不過一罌其實不止用一個月, 所以真的抵到爛!!!


用了【Rejoice抗護焗油精華髮膜】後, 髮絲明顯比較有光澤,
而且梳頭沒有之前那麼嚴重卡著梳子,
打結情況減輕了, 而且比較貼服!!
好好護理髮絲其實好重要, 就算化了靚妝,
但髮絲毛躁的話真的好影響整個外形!!

“Product are sponsored by P&G
https://www.facebook.com/LivingArtistHongkong

希望大家可以幫我讚讚+推推這篇文章~
謝謝!!希望大家喜歡今次的分享~給我一個支持,請Like my facebook page吧~

沒有留言:

張貼留言