2014年11月13日 星期四

❤ ┌超巨型的海鮮拼盤┐ ││The Captain's House ❤


尖沙咀的H8有好多不用的食肆,
係電梯按鍵就能清晰看到各層餐廳,
今晚就是揀選了18樓一間以美國新鮮海港市場為藍圖嘅The Captain's House
龍蝦圖案好可愛,我想小朋友看到都會喜歡!!


The Captain's House 有1個特色:
就是圍上龍蝦圍巾
這是為了方便客人可以盡興進食
不怕弄髒,有圍巾頂住!


喜歡酒精的我當然點返杯cocktail
這是好友給我揀的Tropical Caipiarinha
好好飲!!
其他朋友都有order other cocktail
但我覺得最好飲都是我的Tropical Caipiarinha!!!!


第1款上台的就是「蟹餅」
蟹餅外脆內軟,蟹肉滿滿的,再加上配菜醬汁,
混在一起食有不同質感及鮮蟹味!!!
好好味,令人可以1人食晒1件大蟹餅都不會覺膩!!!


嘩~嘩~嘩!!!!
望住這盤超巨型的海鮮拼盤真的只能發出「嘩」聲
海鮮拼盤有麵包蟹、長腳蟹、青口、虎蝦、小龍蝦、
八爪魚仔、蜆、翡翠螺,帶子,生蠔等十幾種海鮮。
價錢只係$688!!!!
我覺得好抵食~~


仲可以加多$238 點一隻活龍蝦!
超大隻呀!!!仲大過隻碟~~~
我就不善長拆殼,好在有好友幫忙,令我有啖啖肉的龍蝦食!!


突然好友拎起1隻勁大隻的大蝦!!! 真係呆左!!!
咁大隻蝦都係第1次見~~而且肉質彈牙!!

麵包蟹好多膏呀!!!!!
一隻麵包蟹6條女食膏都食到飽!!!!

巨型的海鮮拼盤真的6人食都ok
而且食物質素很好, 1次過可以食到那麼多款海鮮
$688真的好抵呀!!!!


Hawaiian poke salad (Salmon) 這個三文魚沙律真的要推薦大家order
因為好有驚喜!!!! 食了1啖就會令人想再食,
是一款非常好的開胃頭盤!!!!!
酸酸甜甜的醬汁、爽口的洋蔥、薄脆的麵包片、軟身的三文魚
口感、味道真的食唔停口!!!


是日精選:大大件和牛
我比較中意食生,所以order了五成熟,不過可能顧住影相,
和牛到食切時又熟多了一點點,不過都仲算好味,只係唔夠軟滑。
大大個焗蒜頭是我第1次見,好友說配搭來食說一流的!!


海鮮熱盤可以按喜好揀選海鮮種類,三種四種五種都可以
今次我們揀了五種海鮮、龍蝦仔、長腳蟹、八爪魚仔、蜆和翡翠螺。
上菜時,會用一個藍色捕魚網包著海鮮,好特別!!

原來這個海鮮熱盤有特別食法:Shake!!
拿起海鮮熱盤包,之後係咁Shake,將海鮮同汁混合!
我嘗試過拎起海鮮包,好重囉!!!!我唔會夠力去Shake 佢!!
不過放心,店員係會幫大家Shake的!!!


甜品方面我要求比較高:
Cheese Cake夠軟身,入口即溶,但味道不算有驚喜!!


傳統的法式焦糖燉蛋,外脆內軟,還加上我喜歡的藍莓!
我覺得不錯的!!!


最好味就是這款Banana Crumble
好鬆化,而且外層Crumble酥脆,
這亦是一款食唔停口的甜品!!!


The Captain's House
尖沙咀厚福街8號H8 18樓

沒有留言:

張貼留言