2011年12月15日 星期四

《 我是運動員!! 》你唔信!? Reebok



我唔講大家應該唔知我是1個運動員(以前)!!!

我由小學到中學都是校隊~

我都玩好多不同運動架 : 短跑、跨欄、游泳、乒乓球、
羽毛球、排球......等等 ( 除了籃球 )

大大話話都做左10年校隊...

看著我是否一點都不似呢!?
緊係啦~
我為左擊走小腿因多年運動而形成的肌肉 - 我付出了很多!!!

幾年沒有做運動了~
現在因為身為blogger而令我又與上運動了!!!

現在每次看到我都是高跟鞋, 以前的我是運動鞋及釘鞋的!!!!

今次活動大家都穿上同款的T-shirt & SlimTone波鞋
哈哈~  一式一樣!!!!



一入場內就看到陳法拉了~~
真的好S形啊!!!!! ( 自悲中=.=" )

不過最主要是REEBOK的EASYTONE系列
是女生之選, EASYTONE 可以保持健美~
主要以微不平衡, 但又安全的動作而保持健美!!!

今個冬季再推出全新的SLIMTONE & RUNTONE PLUS兩人系列




全新推出 SLIMTONE系列是EASYTONE系列中最輕盈,
取先平衡球技術設計, 提高了鞋底的柔軟度及具緩震功能,
鞋身的線條更纖巧, 而鞋底亦不像一般的步行鞋笨重。

而RUNTONE PLUS則用上3D ULTRALITE,
令鞋身比較傳統RUNTONE更輕巧, 跑步時令步伐更翰盈。




因為多年沒有做運動, 所以明知要做運動,
而先拉拉根, 熱下身先!!!!
點講都怕有損傷嘛~~

我有好認真地做的啊!!!  >m<



今天的題目 : STEP BOARD 踏板

第1次玩啊~~
不知是怎樣玩的呢!?

本身看看只有一踏板應該是很簡單吧......
點知....唉!!!!!

原來踏板有好多不同玩法~



當然玩的同時有一位導師帶領我們, 示範給我們啦~~

這位導師真的給我好有活力的感覺,
好像做多多運動都不會有累的時候,
而且愈做愈精神!!!!   利害 (讚!!)



跟著做....真的好累, 而且跟噥下都已經開始放棄, 跟不上了!!!

不過導師教授的都是收臀、下半身的好運動,
回家後可以輕量一點自己做啊~



之後大家都累爆時就係時候看輕鬆一點的時裝了!!!
有好多女生運動後都不出街,
因為不想帶太多衣物, 但又唔想勁運動的樣子出街...
(唔講都知你做完運動啦...<<<<最唔想聽到!!!)

所以有造型達人FAYE TSUI教授 MIX & MATCH
運動服都可型得起, 出到街之餘,
還可吸引大家的眼光~ 嘩哈哈XD



( 左至右 )
1. 普通運動服? 上身是有修身CUTTING的上衣
2. 全黑色勁SLIM, 上衣是EASYTONE LONG BRA TOP,
有助收緊背部肌肉~ 勁中意!!
3. 加上毛毛背心外套 X 窩釘手套
勁中意毛毛背心外套~
我真係好似睇緊FASHION SHOW似的,
一邊看一邊話想買呢件咁~哈哈XD
4. 運動上衣配上皮褸, 不屬我的喜愛造型, 沒有評語。




最後各汗水美人都獲得2對REEBOK波鞋

我就有一對紅 X 白 的RUNTONE

是專為跑步而設計的波鞋, 利用流動空氣技術,
內建平衡氣囊可適應步幅的變化, 促進空氣流通並產生微量不平衡。




最愛紫色的SLIMTONE

一穿上就感覺得到剪咀身所指位置,
突起了~ 開始時有點點不習慣, 不過著耐左就習慣了!!

可以話健步如飛添~哈哈!!!
而且穿上後腳仔更SLIM天細小~哈哈XD


我自己都襯了自己的SLIMTONE造型

唔知大家覺得點呢?

見開穿高跟鞋的我, 改穿SLIMTONE好看嗎!?



謝謝REEBOK & PR的安排,
我會在不用上班的日子多多穿著,
希望可以收緊肌膚!!!
身形愈來愈FIRM~


想知道我更多, 了解我更多, 想聯絡我!?
請like my facebook page吧~
我的facebook page:~ ELYSE ~ ALL ABOUT ME
https://www.facebook.com/pages/-ELYSE-ALL-ABOUT-ME/134541193289995
最新最快update, 大家支持一下我吧!!!

沒有留言:

張貼留言