2011年12月10日 星期六

*。゚.o。 結焦、甩皮、爆瘡 ● 肌膚重生 。o.゚。* Pretty Medical



經過4星期的護理 > 打Fraxel > 爆瘡 > 保濕
終於都到分享結果的時候~

如果未與我一起經歷之前的Treatment
請先回憶一番我的Fraxel經歷~
大家不要嚇壞...我的真面目>< Pretty Medicalhttp://blog.yahoo.com/elyse214/articles/250450/index
。♥゚沒想像中痛 ● 由關公變美肌的過程 ゚♥。 Fraxel ❤ Pretty Medicalhttp://blog.yahoo.com/elyse214/articles/255431/index


其實打完Fraxel不算什麼~
但打完之後的日子才是最令我不安...

打Fraxel後的第2天...
我已經開始結焦了~
而且近睇會睇得到一點點的結焦痕跡...
皮膚因而變得好粗糙...仲好鞋手添><
真的不想被男朋友摸到><
而且皮膚會變得緊緊的,面部表情都不可太大動作,
因為我怕會因大動作而令甩皮情況加劇...

因為結焦、甩皮令皮膚吸收skincare的速度慢了很多,
塗抹skincare的時候要耐一點,不過皮膚依然好快就變乾,
這是Fraxel後的變化,所以我經常都要帶備保濕及防曬產品,
費事乾到甩皮情況更嚴重!!!
不過亦因為結焦、甩皮令skincare都會有不被吸收的時候,
這時候令我更不知如何是好,只能默默忍受!!!


亦因為結焦、甩皮令我用化妝棉塗抹爽膚水時,
看到化妝棉上怖滿結焦、甩皮所帶來的皮屑~

而且不是1張半張化妝棉,我試過用了8張都仍然還有...
真的令我忍不住手繼續塗抹...
好像皮膚一點都不乾淨似的...

我亦有與男朋友說~
他都好好的安慰我:「好快就甩完架啦~~」
這一刻令我最窩心!!



之後皮膚不止結焦、甩皮...還爆瘡添...
好像水泡一般...我怕會有影響,所以沒有整它們...
我自問已經好乖不整暗瘡、乖乖敷保濕mask、沒有食辛辣食物、
沒有用美白產品、乖乖每天飲8~10杯水...

但仍然敵不過肌膚下的污垢...爆了2粒大瘡...
大家繼續看下去就會看得到...

註:Fraxel療程會令肌膚底層污垢浮面的,
所以大家在做Fraxel前最好先清潔好肌膚底層...


Fraxel後過了5天我的肌膚仍然紅紅的,不過已經退了很多,
但仍然好乾...好在Pretty Medical 有【冷凍療程】給Fraxel療程後的我,
我想好多sis做完都會開心返晒~



是利用電流原理導入冷凍保濕精華~
所以以手握著電流棒,運用身體令精華更有效吸收於肌膚之中~



塗抹保濕精華時已經是『凍~凍~凍~』
再加上冷凍導入機就加『凍~』
我即刻就呼叫【好凍呀><】
美容師Esther一句『對皮膚好呀~』
我即刻收皮啦~哈哈XD
講真我忍痛的做了Fraxel、忍受肌膚又紅又腫的日子、
忍受甩皮又結焦、又鞋手的肌膚、
乖乖用保濕產品名敷mask都係為了皮膚好!!!

凍下算得D咩~
最緊要變美!!! 嘩哈哈XD



做完『冷凍導入』,肌膚明顯地降溫了,而且感覺已經會咁乾,
真是強效保濕啊!!!!

之後就到面對現實的時候...
講真的點怕的...
因為我的暗瘡印是好耐歷史了~(已經要用歷史說明了!!)
怎可能一下子無晒呢...
希望比較之前好,我已經好滿足!!



大瘡1號出現~請大家當睇佢唔到...

認真看膚質及暗瘡印的改變~
左:After  右:Before

1)右邊3粒三角形的印痕...1星期就淡了很多啊~~
2)下顎印看似已經消失了添~~
3)大面積的暗啞印痕更看得出整面積都淡了~


看黑白相就更可清楚看得出肌膚底層膚質改變~
左:Before  右:After

4)嘩~暗粒少左好多呀!!! 令我好驚訝~~~
5)印痕同樣淡了很多!!



左:Before  右:After
大瘡2號出現~請大家當睇佢唔到...

6)整個膚色白淨左~




今次的Fraxel療程令我整個膚質都有所改變,這不是我講的,
是相片為證(完全沒有執過相片,除了加了水印及框框!)
而且有我男朋友做證,因為我自己看未算公正!!
我男朋友由我第1天打Fraxel一路看到我現在,
所有甩皮、結焦、爆瘡、紅腫,他都全程看在眼裡!!!

他會說:
「嘩~你好紅wor!!」
「你好乾wor,仲甩緊皮添~」
「嘩~爆左好大粒瘡呀!!」

由30/11至9/12我於男朋友面前真的有多醜他都看過~
他都沒有咩大反應,我想就算我老左、變成點他都應該唔會唔要我lu~
哈哈XD

到9/12我就問男朋友你覺得我有咩改變(皮膚)?
他說:「白淨左,印淡左,皮膚唔同左!!」
其實佢想講「總次好左!!」但我再追問下去,他才說得更仔細~

1個男人都可看得出,更何況是女生的我們呢!?
最開心是膚質改善了!!
全程男朋友的安慰、鼓勵,令我覺得自己好幸福,
因為有好多男生都會覺得做facial是不需要,
但又要求女朋友、老婆美美的...
咁算點先!?

說真整個Fraxel療程我都有個總結的:
我好明白暗瘡印為我帶來的困擾,
就算妝化得再美,卸妝後2個樣的感覺...好難受的!!
所以只要有效變美的方法都會嘗試!!
而Fraxel是我暫時覺得最有效的方法,
1星期就看到效果,又快又有效,
雖然會樣衰1星期,但可以變美長時間,1星期算得d咩呢!?
好多謝Pretty Medical 給我一個咁有效的療程,
令我的皮膚改善了~
現在皮膚滑左、白淨左、暗瘡印淡左、毛孔都細緻左!!!
Pretty Medical Fraxel療程給我的改變真的令我愛自己多了一點!!

明天分享會見~

沒有留言:

張貼留言