2011年12月19日 星期一

★。・゚唔會肥又健康的零食 ● JOLI ★。・゚


其實我好為食~呵呵!!
你們一定不相信,每次見過我的人都不相信!!
但見過我食相的你、你、你,就一定知~

平時我只會放一些餅乾在office,
澱粉質好重啊~
於office經常坐,又食這些澱粉質的零食~一定肥爆!!
但我又真的忍不了口>< (太為食了!!)

好彩有好朋友介紹健康零食給我~
就是JOLI healthy snacks~

因為成年人一天需要25克以上的食物纖維,
而西梅含有豐富的食物纖維,對促進腸道蠕動,
腸道健康身體自然好啦~
而且 JOLI 的西梅的水溶性纖維 - 果膠,
可以降低體內膽固醇,有助預防心血管疾病!!




JOLI的健康零食是有封口位置,一撕開就看到有一支設計方便的器具!!
一邊是匙,另一邊是叉子,就算是食西梅還是雜果乾都可一支器具搞掂~
又唔會弄髒手指,亦好衛生!!




JOLI抗氧雜果乾,是從美國精選而製成的,有藍莓、紅莓、櫻桃及葡萄4款高抗氧化的生果,
健康同時亦可美肌,很適合愛美又怕肥的女生(就如我~哈哈!!)



JOLI的健康零食真的方便又好味~
細細包放於包包內都可以,隨時隨地都食得!!!


記得進食後按回保鮮帶啊!!
下次再食~
保持衛生及新鮮!!



好喜歡食 JOLI的健康零食,我放在家中時好快已經被我的弟弟及媽媽食晒~
真是一家大細都岩食~全家都適合食用!!
而且全家都喜歡的產品真的不多,所以大家可以買回家與家人一同分享啊!!

沒有留言:

張貼留言