2011年11月21日 星期一

★。・゚拆禮物真的好開心!!! ♥ glamabox♥ 。・゚



收禮物 - 哪個女生不喜歡呢!?

不論禮物的份量、價值、購買的、手作的、
其實送給你的那份心意就已經好足夠!!!



而送給女生的禮物對於男生來說是『高難度』,
有多少個男生真的認識化妝品呢?品牌呢?不同品牌有咩分別呢?

不是做有關工作的話,是沒可能知道的,就算知道都只是皮毛!!
(我的那位就是完全不認識...我還記得上年的聖誕禮物事件啊><)



今次是我第1次收到glamabox~
以黑 X 桃紅色為主色調!!!
我最喜歡就是黑色絲帶,拆禮物真的有條絲帶扯下感覺真的好爽~哈哈XD


今次1盒就有5份禮物了~

1) Suisse Programme Gigawhite
億能量重點激白修護精華
要$910架~
即時令我覺得這個glamabox的價錢真的勁抵啊!!!



2) Cyber Colors魅眼捲曲睫毛膏 $168
用過1次,沒有令我失望!!!



3) Suisse Programme Gigawhite
億能量全方激白防曬面霜SPF30 $80

細細支帶出街非常方便啊~



4) Clinlque水溶性7日按摩霜 $54
挺易推的~ 而且Clinlque產品不會敏感,不安心使用!!



5) 現代美容水療護理禮卷 $980
真的估不到會有facial的~驚喜啊!!!!
而且有效期去到2012年4月啊!!!!有半年咁耐啊~~~
岩晒經常試不同facial的我啊!!!


好中意glamabox啊~~~
11月份glamabox禮物好豐富啊~~
但只需付出$88/month就可擁有!!! 係咪好抵先!?
我就覺得好抵啦~

每月★。・゚拆禮物真的好開心!!! ♥ glamabox♥ 。・゚
黑 X 桃紅色我覺得好正!!!

唔知會唔會有1次會有吳彥祖既親筆簽名相呢!? 哈哈XD

大家有興趣就即到glamabox登記啦~
想了解更多亦可先到glamabox facebook先~


想知道我更多, 了解我更多, 想聯絡我!?
請like my facebook page吧~
我的facebook page:~ ELYSE ~ ALL ABOUT MEhttps://www.facebook.com/pages/-ELYSE-ALL-ABOUT-ME/134541193289995
最新最快update, 大家支持一下我吧!!!

沒有留言:

張貼留言