2011年9月3日 星期六

可愛的我要變型格了~O.H Hair Salon – Kidd

之前於FACEBOOK POSTNEW LOOK,好多人都好中意, 覺得好睇, 更有人想CUT一樣的HAIR,今次就詳細介紹俾大家知道~
這是我的第1HAIR CUT邀請
– O.H.HAIR剪髮服務盛惠$480, 我未試過咁貴CUT 1HAIR!!!!!!!今次有機會見識一下了~
地點: 九龍尖沙咀富豪酒店
B217唔熟悉九龍的我找了好耐啊~ 就算到達富豪酒店都還找了一陣子~~

O.H Hair Salon
開業已經超過 17
,曾為多個大型演唱會及時裝表演擔任髮型顧問,同時亦參與多位影視紅人髮型創作。
當中星級顧客包括李克勤、周潤發、鍾楚紅、周慧敏、黃日華、吳家樂、洪天明、陳庭威、梁榮忠、汪琳、關禮傑、漢洋、
陳蕊蕊&新晉組合 MVG 等。
星光爍爍啊
!!!!!有幸來體驗一下都挺期待~

入到門口好快就有人接待我了~好快就已經安排了好位置, 不過我見在場都好多人CUT HAIR、電髮、染髮,有女人、女生、小朋友、男人、男生, 真是好多客人啊~~~係呢刻……心想 會否等很久呢!?”這刻心想, 那刻已經有職員 帶你洗頭!”洗頭力度、服務、水溫都不錯, 只是按摩欠一點。
等待CUT HAIR前醫醫肚先, 因為未食過野那時已經時2:45PM,但我8:45AM已經起身工作了~見我食完包包髮型師仲準備了水給我添~



其實本身已經是短髮的我, 我都唔知仲可以點剪所以我就問下髮型師想點剪, 他說想我 型格一點因此我就由他CUT, 但當他CUT到好短時我真的好驚啊!!好怕難吹、似男仔,髮型師一再說是不會的!!!那就繼續下去~最後CUT出來就變成這樣了>>>



說真的我剛開始一的接受不了~覺得似男仔, 不過側面看真的不錯,好有層次, 而且我本身有點啡黑,
CUT
出層次後HAIR就好像挑染似的~




之下這邊就是我最難接受的一PART因為我覺得真係好短呀><不過同樣層次CUT得好好~


後面變了齊腳啊~好耐未試過咁短了!!!



之後髮型師好細心教我應該如何set, 令我慢慢適應~俾我想像中簡單, 原來這髮型都不難打理!!!
最後我用了幾天才慢慢接受到這個髮型
,不過全部朋友都說好看, 所以我決定改變我的衣著,著出型格的我~貼身短裙算是我的第1, 還要是淺粉紅色,不過真的著得很美~

最後最緊要一定是髮型師的名吧!!!O.H Hair Salon – Kidd大家有興趣cut這個型格style的話真的可以去找Kidd,說真我覺得Kidd cut層次真的cut得很好,會慢慢cut好髮尾位置, 好細心~
可愛的我要變型格了~

沒有留言:

張貼留言