2011年7月25日 星期一

最強預防暗瘡 ◎ SkinPeptoxyl全效舒緩修護素



講真的, 有留意我 blog 的你應該知道我近期都試了不少暗瘡產品,
你問我邊款好D?
我會答你 : 要睇你係咩問題 & 咩膚質

因為試暗瘡產品同時, 其實我細佬都再用,
我和他的想法都不同,
各有各需要, 而且我係不同情況我會用不同產品.

而我一見到暗瘡時第1款會用的
我會揀 SkinPeptoxyl 全效舒緩修護素


為什麼呢!?
SkinPeptoxyl 全效舒緩修護素, 蘊含天然成份, 強效針對、
舒緩及預防痘痘粉刺生長! 不刺激肌膚, 能有效去除表皮老化角質,
並且能於痘痘長出時舒緩肌膚繃緊及發炎等情況。

主要成分與功效
  • 硫酸鋅(Zinc Sulfate)
    保持完美健康肌膚的重要礦物質。鋅(Zinc) 具收斂作用, 能有效治療痘痘。
  • 水楊酸(Salicylic Acid)
    一種B氫氧基酸(BHA)。能針對毛囊內的油脂,
    促使毛孔老化角質脫落, 清除粉刺。
  • 乙醇酸(Glycolic Acid)
    取自甘蔗的天然有機果酸(AHA)。能去除老化角質,
    深入滲透細胞壁, 令肌膚更嫩滑潔淨。
  • 金縷梅(Witch Hazel)
    取自生於北美洲的天然金縷梅枝葉。具強效的抗氧化及收斂作用,
    能有效徹底消除痘痘。



    我個人認為出暗瘡第1件事就是消毒,
    殺死細菌, 所以我中意  SkinPeptoxyl 全效舒緩修護素,
    因為內含酒精, 雖然對於有傷口的位置會 "那那地" 當消毒吧!!!!
    而無傷口的位置就感覺涼涼的, 好舒服~



    用了1星期, 我發覺 SkinPeptoxyl 全效舒緩修護素
    對已含膿的暗瘡沒有用, 但對剛起的 or 已有傷口的反而唔錯!!!
    下圖2點都是剛冒起的, 看看第2晚就消了~
    真的不錯!!!! 所以有需要的各位就試試看吧~



    以幼身樽設計, 輕身方便,
    以棒棒棉頭設計, 只要輕輕塗搽患處就OK,
    不過搽完再放固去會唔會不太衛生呢?
    不過透明液體的確有消毒味 & 消毒效果,
    我想應該沒問題吧!!!!

    我覺得 SkinPeptoxyl 全效舒緩修護素是一種可防禦暗瘡形成的產品,
    其實咩事都好, 都是防患未然好, 起碼唔會形成暗瘡印嘛,
    有暗瘡的都知暗瘡印要好耐先會無印痕的,
    咁不如先做好預防吧!!!!

沒有留言:

張貼留言