2011年7月24日 星期日

瘦身都要健康, 都要食早餐啊!!! KELLOGG'S 家樂氏 SPECIAL K 香脆麥米片




大家對瘦身都好重視,
但大家都比較會想去控制 lunch & dinner,
經常忽略早餐,
其實早餐是1天之中最重要的,
只是香港人比較忙, 而且早上都想睡至最緊迫的時間才起身,
反而唔食早餐, 但如果長期這樣會令身體變差的!!!!

而我對早餐就比較重視,
就算睡遲了, 趕唔切買早餐, 都會襯去銀行的時候買D野食下!!!
(我每天早上都要去銀行1次)

而我有時間的時候 "早餐" 其實是相當有份量的,
我最中意就是食粟米片,
因為方便嘛!!!!! 加奶就食得, 仲可以加生果tim~

但我發現還有1個更健康的食法~
KELLOGG'S 家樂氏 SPECIAL K 香脆麥米片
麥米片一定健康過粟米片,
因為據我所知1條粟米 = 1碗白飯




KELLOGG'S 家樂氏 SPECIAL K 香脆麥米片
再加脫脂奶就已經足夠了~
如果唔夠才加個生果吧!!!!



因為我平時食的分量都挺多的, 差不多滿1大碗的,
我是用湯碗食的!!!!




再加入奶, 如果你是第1次食麥米片的話,
提醒你一定要加奶至與麥米片一樣高,
如果唔係食到底就唔夠奶了!!!!
講真是勁飽的!!!!!





KELLOGG'S 家樂氏 SPECIAL K 香脆麥米片
比較我平時食的粟米片真的健康得多,
因為平時食的粟米片是有一層糖粉於表面的,
其實都幾高糖分的, 而且比較甜,
而KELLOGG'S 家樂氏 SPECIAL K 香脆麥米片就沒有甜味,
一食下去就知與粟米片有咩分別!!!!!

所以KELLOGG'S 家樂氏 SPECIAL K 香脆麥米片標明低脂2%以下
(根據每100公克所含脂肪量低於2.0公克)



以我的食量一盒KELLOGG'S 家樂氏 SPECIAL K 香脆麥米片
最多只可食到5天, 最少都有4天,
就要看看我的胃口啦~~~

講真我食了5天要我著貼身牛仔褲真的不行,
因為小她的下身比較大...
所以由我認清事實之後, 我就沒有再著長的牛仔褲了,
因為長牛仔褲會令我的下身顯得更大,
但短的牛仔褲我是不介意著的,
因為KELLOGG'S 家樂氏 SPECIAL K 香脆麥米片令我去便便舒暢了,
最好是真的好飽肚, 而且奶對身體都是有益的 (除非你對奶敏感)

KELLOGG'S 家樂氏 SPECIAL K 香脆麥米片
我推介給大家於你們的瘦身計畫中的早餐,
瘦身都要健康, 都要食早餐啊!!!

沒有留言:

張貼留言