2011年7月1日 星期五

玩味色彩JM Make up x LCX ● 我也忍不住買了!!!!!!



今次是我短髮後第1次出席event
大家見到我第1眼都不認得~~哈哈!!!

TST LCX 有新品牌入住 - JM Make Up 


到達時已經有好多客人揀選 & 試緊 Product
場面非常熱鬧!!!!




點解會咁成功!?
JM Make Up 是由意大利著名彩妝製造商Intercos及Water Oasis合力研製的妝品,
先由內地為起點 > 紮根 > 站穩 > 火速走紅後, 成功南下回流進駐
香港尖沙嘴海運大廈LCX, 以優質成份而又合理的價錢,
製作出高質量的大眾化彩妝品, 「打破平貨無好」的定律。


JM Make Up 妝物具質量水平極高, 媲美不少國際著名品牌,
因而獲得巨星御用化妝大師 Arris Law 的垂青,
指定選用
JM Make Up 為專業彩妝品。
Arris 更出任 JM Make Up 的品牌總監。




玩味 + 奪目 = JM Make Up
鮮明、大膽、色彩斑斕、時尚,
令人全情投入色彩世界, 塑造少女愛玩愛 sharp 的形象!!!



眼影色彩特別多, 配味繽紛的色澤,
鮮艷拼湊奪目而又有個性的妝容,
將少女率性、積極、大膽愛美的個性表現無遺!!!!!

而且在場亦看到今季最 hot 的橙妝,
真是大膽撞色!!!!!
我也被吸引了~ 好想大玩撞色!!!!

且 
JM Make Up 的眼影極易上妝, 輕易展現彩妝原色,
全無偏色落差, 唔信可以去 TST LCX JM Make Up 親身試試!!!!



因為我已試, 好柔滑, 而且真的好顯色,
並帶有幼細的閃粉啊!!!!!

而且我好喜歡包裝外表, 以黑 x 桃紅為主,
加上 Graffiti 設計, 大愛啊!!!!



JM Make Up 產品很多元化, 全線產品由粉底、調色底霜、乾濕粉、蜜粉、
遮瑕膏、胭脂、眼影、眉筆、眼線筆、眼線液、卷曲及纖長睫毛膏,
以至唇膏唇彩一應俱備, 一定有適合你的彩妝品!!!!

有化妝品同時推出化妝掃, 親身在專櫃試過好順滑, 一D都唔吉!!!
JM Make Up 還照顧到化妝前的護理而推出護請品系列~




即場巨星御用化妝大師 Arris Law 還替我化妝tim,
真的榮幸又開心!!!!!!!



那天我已化了啡色, 不過由返工到放工...妝已溶 =.="
好似見唔到色咁....油眼真無奈!!!!

Arris Law 看到我的衣著, 即時揀了適合我當天的顏色!!!




就是藍色 tone 的 colour
好輕易及熟練就完成眼妝,
而且用黑色眼影就已經能畫出好美好完整的眼線!!!!



即時精神晒~
電~電~電~



Arris Law 好 nice 好親切,
好開心認識到你!!!!




新開張緊係有好多優惠啦~~~
看看~~係咪好吸引呢!?
而且好抵買tim!!!!



JM Makeup 的官方網址是
www.jmbeauty.com.cn,
香港版本 Facebook 是 http://www.facebook.com/#!/JMmakeup


(click下圖可放大)


JM Make Up 亦送上一些彩妝產品給我tim~
真的好開心!!!!



另外男朋友當天見我看 JM Make Up's product 好興奮!!!!
試了上手 & 眼上真的激起了我的購買慾~
那麼大膽的色調我真的很少,
怕自己 Handle 唔到, 不過男朋友送的話,
我就唔怕了, 因為佢買得俾我, 我塗得多玩味佢都會接受吧!!

就是右下角的2盒, 係咪好鮮色? 好有玩味呢?



下次就用 JM Make Up 產品化個玩味十足的妝容!!!!

沒有留言:

張貼留言