2011年7月3日 星期日

一眾愛美的你會為它而失手嗎!? @ Chocolat-ier.




大家還記得我情人節製作的 chocolate valentines's day 嗎?


其實之後我都經常去買 chocolate, 尤其是 "莓味"(是我自稱的) 款式,
酸酸的我好喜歡, 有好野我緊會同家人分享,
我細佬都好中意 "莓味", 不愧是姊弟!!!!

Chocolat-ier 搬了 other place, 不過還在 TST,
而且方便多了, 因為搬了於 MTR Station 附近的 K11,
出地鐵站行一會兒就到~
粉嫩櫃位, 滿載甜蜜朱古力!!!!!!



還有朱古力酒, 外表好狂野啊!!!!
而且有 17% 酒精, 店員還教授飲用方法,
她說就這樣飲是最好的, 凍飲的話整支冷藏是最好,
不需要加冰~



Chocolat-ier 很窩心有得買裝朱古力的容器,
而且有優美, 有趣, 美麗的款式~
任君選擇!!!!!



還有一些弄得像酒瓶般的朱古力, 好得意啊!!!




還有禮盒tim~
LOVE LOVE 禮盒其實任何時候都送得,
因為你愛你的愛人, 你的家人, 你的朋友!!!!




當然有好特別的 Chocolat skincare
之前我就已經有用過, 感覺非常好!!!
回顧一下吧~ (
1) (2)
沐浴乳洗後真的白噴噴啊~
而且蠟燭不只1個用途, 還可當按摩油tim~



而且有朱古力脆片, 說真我看到外表我就已經想食啦~
因為看到朱古力的薯片,
即時想想 "會否鹹鹹地呢?" "朱古力包著薯片?"

係咪想知答案呢!?
買啦~哈哈!!!!!



全店最吸引就肯定是這個朱古力櫃吧!!!!!
多款不同朱古力選擇, 而且有得試食過先買,
好好的服務!!!!

Chcolat-ier 朱古力概念店特別從歐洲搜羅低脂、健康、
高純度 Cocoa 的黑朱古力, 所有產品選用國際頂級原料精製而成,
其中可可醬含量 ( Cocoa Liquor ) 50% 以上、
純可可脂 ( Cocoa Butter ) 含量 35% 以上, 而且絕不含植物脂肪 ( 代可可脂 ),
再輔以新西蘭牛油、西非可可粉、馬達加斯加香草、如加勒比蘭姆酒、
蘇格蘭威士忌和美果仁等, 讓香醇悠軟的口感達到極致

高品質, 高質素啊!!!!!




黑朱古力巴西果, 咬下去是有薑味的好特別,
而且唔苦, 仲好好味, 我中意薑味嘛~
而且店員仲話巴西果可預防乳腺癌啊!!!



大大粒杏仁, 啖啖都有杏仁, 這款真的好有口感!!!
而玉榛子牛奶朱古力, 外有玉桂粉, 中意玉桂味的一定中意,
包括我~




酸的朱古力試過未呢!?
我今次試到了 !!!!!! 好特別的味道, 不過我同樣喜歡,
它酸中帶甜的, 而且是易接受的酸, 值得一試 !!!!

藍莓番石榴乳酪, 以乳酪包著乾果藍莓,
有藍莓的清甜, 配乳酪好味, 如果朱古力反而會太甜,
所以我好中意這個配搭 !!!!!



乳酪腰果連外形都做得很相似~
而我統稱的 "莓味" 就不用多說 - 真的好好味!!!!



 
1. 牛奶朱古力脆片 Crispy Choc (Milk)牛奶朱古力口感香滑細膩, 加入香脆嘅爆米脆粒2. 特濃朱古力脆片 Crispy Cacao 57% (Dark Chocolate)57% 純黑朱古力最啱 Dark Chocolate fans,
醇厚香濃黑朱古力配合爆米脆粒, 適合喜歡少甜的人士
3. 榛子朱古力脆片 Crispy Nut (Hazelnut)榛子粒加入牛奶朱古力脆片, 每一啖都充滿果仁口感, Nuts lovers 至愛4. 杏仁朱古力脆片 Crispy Almond杏仁粒加埋奶香十足的牛奶朱古力脆片, 中意杏仁的又點會放過呢?




Hamlet 36 Chocola's 朱古力脆片
其實是原片朱古力片, 做得薄薄的,
非常似薯片, 而且粒粒杏仁, 可以直接看到啊!!!
外形大小都好神似!!!!
咬下去脆卜卜的 (雪過的~)
而且背面是格仔紋~

薄薄的一片令我覺得自己不是食得太多,
不過好多時慢慢食食下就食多了!!!!
因為好味的是停不了口的!!!!!


大家快D去 K11 B2 Chocolat-ier 揀選適合自己的朱古力吧!!!!

**********************************************
另外仲有1個優惠通知大家 :
原價 $78 的 Hamlet 36 Chocola's 朱古力脆片
現在 $36 團購價有售
要把握機會呀!!!! 因為剩下 40多個小時咋~
http://www.couponana.com/HK/zh/Offer/Detail/30073
**********************************************

沒有留言:

張貼留言