2011年7月7日 星期四

平衡力有幾差!? Balance 3000!? 你用過未!?




看到這個藍色人時你記得造個牌子嗎!?

BALANCE 3000

有3種顏色選擇 : 白、紅、黑
我暫時只知 CitySuper 有得買~



如果與我見得多 or 認識我的人都會俾我嚇親過,
因為我經常無啦啦扭一扭,
其實我男朋友俾我嚇得最多...真的不好意思!!!!
不過亦都因為這樣, 所以他永遠都握得我的手好緊!!!!

我不知究竟是我平衡力的問題還是我的體重問題!?




據說戴上它, 平衡人體的能量, 身體比較不容易疲累~
重點在於銀色的兩粒雷射標籤,
·    鐳射標籤是在微觀水平下由精確的頻率激光所製造。
鐳射標籤所發出的頻率能夠調整人體本身的磁場,
促進能量流動, 增強平衡感、柔軟度和力量, 從而產生保健的效果!!!!

我記得第1次戴上它有一種感覺, 不知怎樣形容,
應該說是能量吧!!!!
不過只在第1次有感覺, 之後就無這個感覺了~




帶上它一段時間後, 大家可以試試這些動作測試>>>>
我從小柔軟度都OK, 所以踫腳尖是無難度的,
我以前是可以彎曲至手指 over 腳的~




不過以下2個測試我就做不到了, 可能我只帶了2天吧!!!!
而且我本身平衡已經好差...
唔知大家做唔做到呢!?




這個測試對於我來好有難度啊!!!
我平時俾人撞一撞我都可以跌低咁滯...

我試過幾次都係做唔到...



其實兩粒雷射標籤的原理是 :
·    現今有很多保健的理念和做法,例如穴位按摩,是具有和鐳射標籤不謀而合的物理效應。這些物理效應是不爭的事實,但至於其感受是因人而異。

不過說真的帶上它精神好左, 體力都好似多左咁, 可以做好多野,
平時11點左右我就好眼訓, 但依家可以捱到凌晨時分啊!!!!

大家有興趣可以去買黎試下, 只是百多元咋!!!!!
講多件重要事你知 : 依家Balance 3000 有團購,
只要 $75 就可買到
仲有2hrs 咋, 有買快手<團購網>

沒有留言:

張貼留言