2011年7月15日 星期五

夏日水著平價優質選擇 ♥ 6IXTY 8IGHT ♥ (內有 bikini 照, 慎入!!!)



夏天又係去沙灘、游水、遊船河的時候,
享受同時要做足準備啊~

泳衣、夏日look、防水袋、帽、太陽眼鏡、拖鞋......等等

原來都幾多野要買... =.="
平平地買套 bikini 都幾百蚊喎...買地其他野未要...過千......


等我介紹1個又平質地又好的購物地方吧!!!!

♥ 6IXTY 8IGHT ♥



入到 ♥ 6IXTY 8IGHT ♥ 內夏日服飾用品都一應俱全
簡直是應有盡有~
整個夏日 look 只要在  ♥ 6IXTY 8IGHT ♥ 就能買齊



講講有咩優惠吧 :
1) 內褲仔 5條只需 $128
2) 拖鞋 $68 就有一對, 而且好多款式
3) bikin top 只是 $68
4) 買1套 bikini set or swimsuit 即獲2件免費飾品

好吸引吧!!!!!!

睇實物啦~~~~

在  ♥ 6IXTY 8IGHT ♥ 買 bikini 有1個好好的地方
< top & 褲仔可以買不同 size >
講真有幾多間做得到呢!?
而且現在普遍女生下身都比例上大一點,
所以因應客人的需求而推出不同的購買方式,
這點我俾  ♥ 6IXTY 8IGHT ♥ 100分


bikini 推出好多不同款式 & 圖案 :
有動物紋、花花草草、民族風格、橫間、牛仔布款...形形式式,
勁多選擇, 而且好多 bikini 款式都更有小背心款提供,
保守一點的女生就可選擇小背心款啊!!!
而且小背心款就算自己身體不是最佳狀態都可穿得很美~



而且大部分泳衣胸部設計都有承托,
其實這樣對胸部更有益~

太多款式真係有點眼花撩亂~哈哈 !!!!
不過女生買野就是三心兩意吧~



我仲見到一件頭泳衣添~
不過有D款腰部位置是沒有布的...
我就不敢著了, 留給身材好的姊妹吧 !!!!



而好多 bikini 都加了 pad, 有厚有薄,
如果夠肉的話揀薄的就可以了,
始終自然一點嘛 !!!!!!
而且 bikini top $68 + 下身 $38 = $106
$106 一套 bikini!!!!! 勁抵買呀!!!!




** 買1套 bikini set or swimsuit 即獲2件免費飾品 **

有耳環、頸鏈、手鏈等等, 仲有卡娃依款、女生款...
我就揀了朱古力款, 因為太得意了~~~~~



而且仲有多款草帽選擇,
有基本顏色、深藍色、粉紅色, 再配不同花邊,
而且質地挺身, 不怕變形~
還有多款太陽眼鏡, 有黑色、白色、淺藍色......
有大有細, 總會有適合面型的款式!!!



內在裝備準備好了~
到外在了(你唔會就咁著 bikini 就行出街吧...)
好夏日的感覺啊~
熱褲不少得, 仲有好多one-piece, 海洋風的襯衫,
而且顏色有鮮艷顏色, 亦都有素色一點的,
有貼身 & 鬆身一點的,
就算身材不同都可找到令自己變美的服飾!!!!
記得所有女生都應該令自己開心、令自己美麗的權利!!!



我想 ♥ 6IXTY 8IGHT ♥ 全店內最色彩繽紛的就是拖鞋,
非常 colourful, 而且穿在腳上 colourful 一點都OK~
最吸引就是鞋帶部份, 貼上好多不同的飾物,
令沙灘拖鞋增添女人味~


♥ 6IXTY 8IGHT ♥ 還準備了膠質的透明大袋,
去沙灘最適合, 防水耐用!!!!
將所有夏日口著裝備擺晒入去就出發吧!!!!



介紹了那麼多, 有燒著嗎?

其實燒到你同時亦都燒到我~哈哈!!!
又有藉口購物~~~~~~
我買左D咩呢!?
依家親身 show 俾大家欣賞~
(講過有泳衣照就一定有!!)

先來是熱褲, 橙紅色的顏色令人眼前一亮,
就算襯淨色 or 花一點的衣服都 OK~
而且這條熱褲有彈性的, 講真我係第1次買熱褲是買 S size的!!!
穿上好舒適, 沒有緊繃的感覺!!!



到啦~

<<泳衣照>>

自知身材不好...不過 bikini 著上身睇同就咁睇係不同的,
有買過就知穿上同睇上係有分別的,
請大家不要笑我 or 傷害我~PLS!!!

先來牛仔布款~
這套一開始就看中了, 因為是PINK,
不過粉紅色中帶牛仔布款,
時尚感提升, 而且下身有褲仔 & 裙仔選擇,
下身較大的我緊係揀裙仔遮遮吧!!

大家如果見唔到適合自己的 size 時請不要以為無,
因為 sales 姐姐會隔一段時間就會 refill,
等一等就可能出現架啦~



見到第1套著上身咁正, 我又點會買一套咁少呢?
嘻嘻~買多一套吧!!!!

這套我是看到有女生拿去付款, 我就好奇啦!!!
一眼看上去好像好簡單,
但著上就有不同感覺了~

雖然只是黑白色, 不過配襯橫間 x 波點 x 直線,
多圖案合併後出奇地好,
而且本身以為裙仔咁短會遮不好...
點知穿上後比第1套的裙仔穿上的效果更好, 更顯細了點!!!



2套比較後我更愛第2套, 不過女生是有選擇困難症的,
所以2套都買晒~ 而且請大家放心, 2套都是薄pad的,
令效果好自然, 而且好舒適!!!!

**提提大家在 ♥ 6IXTY 8IGHT ♥ 試身有限制的
●每次只可試3件( bikini 上下身就已經算2件架啦!)
●就算2位同用1個試身室都只可試3件 (最好分開試吧~)

大家記住 ♥ 6IXTY 8IGHT ♥ 真的好多人,
除非你是平日 office hr 去, 如果不是的話,
請大家最少預自己會逗留起碼 2 hrs !!!!

夏日水著平價優質選擇 ♥ 6IXTY 8IGHT ♥

4 則留言:

  1. 嘩,原來你咁 fit,條腰好幼呀,有冇特別
    keep 架?

    Lisa Koo (懶媽媽)

    回覆刪除
  2. 其實我都只係食少d, 而且真係行得多d,
    有得行的時候就行, 因為我係唔做運動的人!!
    如果我要係tst中心點去cwb, 而我有時間既話,
    我會由tst中心點行到搭船, 再係灣仔行去cwb架(唔係好多人會咁行...)不過咁做真係好消脂架~~~
    而且我飲好多水的, 令身體排出毒素,
    記得晨早1杯暖水, 真係可幫助排便架,
    我會時不時郁下手手腳腳咁, 總之郁多d就ok架啦~

    回覆刪除
  3. 我冇辦法令自己食少 d.......

    回覆刪除
  4. 呢d要慢慢來的, 我都唔係一時三刻就做到!!!

    回覆刪除