2011年6月20日 星期一

●夏日美肌瘦身大雜會@極速變得更美●



一到夏天大家都想瘦身吧~

但已經是夏天了, 要勁快瘦身!!!!

而最快的方法就是"唔食野"
不過做得到嗎!?
我自問我一定唔得, 我太中意食了!!!!!!

所以找一些可以燃燒我所食的...

而今次俾我遇到纖Q第二代Q糖 - 草莓燃燒



流線形包裝, 好配合產品的設計~
食完是否就會有纖腰呢!? ^o^


<<草莓燃燒>>

專利Super Citrimax超級藤黃果
酸甜交錯的草莓香氣, 搭配野果類的微酸口感
細細咬嚼, 香氣與果甜瞬間在口齒間溢出, 酸甜而不膩, 耐人尋味



(官網介紹)  Super Citrimax, 其中HCA含量高出一般市售品20%以上
食用方式: 一天兩次  每次三顆



平時我好少食糖的, 因為覺得好多糖對於我黎講都太甜了...怕怕!!
但"草莓燃燒"唔算太甜, 合我口味~
雖然1次過要食3粒對於我黎講有點難度, 不過我都可以食得到~

而且有個最驚人既效果
記得我第1次dinner後食了3粒, 第2天早上返工,
9am ~ 1pm 我竟然去了3次洗手間去便便啊!!!
一下子排走晒身體內的毒素及廢物,
個刻真係好爽~哈哈!!!!

第2次食完就無去得咁密了, 變回正常的次數了!!!!
真係無想過食糖都可以排走廢物, 真的好神奇!!!

雖然體重無下降, 但排走廢物自我感覺都輕了!!!
而且排走廢物對皮膚都好嘛~




不過女人愛美的性格又點會only瘦身就可以呢!?

皮膚都要好!!!!!

而「~H2O+ Collagen 8000 Advanced升級膠原8000‧美肌水又再升級
今次加入了"三重膠原抗氧化保護",
並結合了8000毫克膠原蛋白成份 +6000倍強效補
濕力,
令美肌效果加倍顯著




三重膠原抗氧化保護: 主要由龍珠果精華﹑蘋果多酚及維他命C成份發揮功效,
能阻截骨膠原蛋白老化, 形成抗氧化保護。而膠原蛋白肽分子的體積細小,
讓身體能夠徹底將營養吸收, 再傳送到皮膚細胞。

而且加入了90多種微量元素, 補充身體所需養份, 促進新陳代謝~




今次 ~H2O+ Collagen 加入了珍貴的鯊魚軟骨素, 有效極速提升細胞6000倍鎖水能力

而且[高含量, 高效能, 高吸收], 速效提升肌膚質素,
我之前都與大家提過"不是你飲幾多就吸收幾多的,
因為身體是會選擇的, 可能會揀選部份你飲用的, 其餘轉化為其他,
所以不要認為個個都一樣, 因為身體個個都不同,
身體會點揀你控制不到, 所以我會揀多一點成分的,
俾身體多一份揀選我想吸收的成分多一點!!
"

所以~H2O+ Collagen 有8000mg膠原蛋白,
這樣可以增加被臉部肌膚吸收的機會!!!




10支~H2O+ Collagen 8000 Advanced給我的感覺:
說真皮膚唔會即時變好, 不過肌膚的穩定性是好了,
而且大家都知我工作好忙好大壓力,
所以我feel到自己比較以前變得容易眼訓,
但飲了~H2O+ Collagen 8000 Advanced之後,
起碼office hr唔眼訓~




而且新的暗瘡印痊癒得快, 真的 "促進新陳代謝"啊~~~
肌膚穩定了, 就有時間給肌膚逐漸變好,
好肌膚一定要有時間的, 妹妹們加油啊!!!



正常護理都好重要的, 近年來用的是Bicelle Gentle Cleansing Cream
蘊含蘆薈萃取物, 果酸複合物, 維他命E, 甘油, 綠茶精華,

加入少量水於手掌心搓揉就能輕易搓出好多泡泡!!!!




可以去除老化角質, 清除毛孔污垢, 而且唔會令皮膚感覺乾, 可以補充水分,
改善乾燥肌膚, 而且具抗氧化功效, 預防衰老!!!




除了清潔皮膚之外, 間中還要深層清潔的,
而我就用了之前水魚介紹的青瓜磨砂膏~



據水魚介紹: 內蘊含死海鹽, 青瓜萃取物, 牛油果精華
不過磨砂膏最重要都是軟化角質層, 清除死皮, 防止黑頭粉刺積聚,
我是混合性肌膚, 所以經常都會出油, 角質比較容易形成,
去角質對於我黎講是非常重要的!!!

用法: 我會取出適量分量, 在臉上點5點,
再弄微濕手指, 於臉上輕輕按摩,
且於鼻, 下巴, 額頭位置加以按摩~



粒子真的好幼細, 好溫和, 適合平時用啊~
1星期2~3次左右吧!!(對於我皮膚黎講, 唔同皮膚不同次數啊!!!)


皮膚變得乾乾淨淨就緊係要俾D好野皮膚吸收啦 - 敷mask
不過大家要記得敷mask前先拍拍爽膚水,
因為爽膚水分子極細, 給皮膚先吸吸水分,
令皮膚知道要吸收要開始吸收~


對於女人黎講, "好野"總會有燕窩吧!!!!
不論食, 飲, 敷, 搽, 大家都會心想[好正吧!!!]
燕窩絲炫細白面膜從天然燕窩中萃取名貴燕窩精華, 再結合蠶絲精華,
米蛋白及酵母精華等營養成分, 就好像將一席滋補養顏燕窩宴注入肌膚之中!!!




並以珠光膜及纖維膜夾著main course"燕窩"
記得用法是先將珠光膜拿掉, 再把"燕窩"那面貼上臉上,
再揭下纖維膜, 盡量做到"0"空氣於面膜與臉部之間!!!!



而且以透薄蠶絲造成面膜紙,緊緊的貼緊,
真的透到好似肌膚一樣~~~
(其實就連瑕疵都看得到...)




After 15 mins, 將mask拿下, 等一會兒剩餘的精華都被肌膚吸收埋!!!
都幾清爽架, 而且保濕之餘, 還可改善暗淡膚色,
敷完好明顯光澤了, 皮膚細緻亮白,
而且紅印, 泛紅位置都有改善, 而且不敏感!!!
好喜歡那麼薄的MASK, 而且聽到是"燕窩"人都開心D,
心情好肌膚吸收力都更好!!!
記緊不要敷過15mins啊, 如果唔係面膜會反吸收的,
所以好多mask都指引大家"敷15mins"


夏日美肌瘦身好重要,
希望大家可以用極速盡量變得更美!!!!

邋有一點好重要 - 就是多飲水啊!!!!

沒有留言:

張貼留言