2011年6月30日 星期四

即搽即控油即爽 ♥ 好勁啊!!! Bioderma Sébium 控油系列



還記得上次的粉嫩妝嗎!?

不過長髮已不再了~

而且油光亦不再了~

點解咁講!?




因為繼上次拍片之後我一直都再用他們 - Bioderma 控油系列
早上我會用以下2款
(大家中意睇圖, 所以我今次用圖介紹, 喜歡嗎!?)

Sébium AKN Fluid   控油去粉剌乳液
好像 Gel 狀般, 不過推開又好水潤,
香味好清新, 而且滲透力強,
最緊要是好爽身, 一點都不笠!!!



之後就用Sebium Pore Refiner收毛孔控油精華
這款是3款產品中我最愛的,
因為效果最明顯, 而且幾時搽都即時見到效果!!!



好像乳液狀, 推開真的變水般,
香味好清新, 而且滲透力強,
最緊要是非常爽身, 一點都不笠!!!

他有1個神奇效果 - 即搽即爽
因為面霜平常都是有一點油,
對於混合性皮膚的我, 油真的好麻煩,
不過唔搽又唔得...
只要在面霜之後用, 一邊推開就會一邊見到,
直上你搽完就已經完全爽晒~真的好強啊!!!!!

而且就算之後搽防曬都不會再泛油,
這麼好的1支控油, 教我如何不愛他?
(*PS 我覺得控油好, 不過要用保濕精華打底啊!!
而且我用這款我試過有2次感覺乾了一點!!)





控油同時都要留意補濕,
所以我 check 了一下,
補濕度都不錯啊!!!



而且平時的我返工日子, 到 10am 就已經泛油
但現在就算 lunch hr 我都還可 keep 住爽~
I LOVE IT~




到夜晚就需要特別護理了!!!
因為要控油的皮膚, 多數都會因為出油而形成暗粒、暗瘡、黑頭
所以就要Sébium Serum 再生換膚精華



透明水狀 (杰一點的水)
同樣有清新香味, 只要薄薄的一層就可以了,
等一會就會爽的, 不過仍感到有層保護膜,
而且有點清涼感TIM~



3款PRODUCT我最愛都是Sebium Pore Refiner收毛孔控油精華,
真的好喜歡!!!!  暗瘡無之前咁嚴重,
依家真的愛上無泛油的爽肌膚 ^O^



有那麼好的我是不會獨自開心的~
所以我今次送出 Bioderma Sebium Pore Refiner 收毛孔控油精華 15ml


想要嗎??

完成以下步驟就有機會得到:
1) like my facebook page ~ ELYSE ~ ALL ABOUT ME
2) 在本篇文章留下你的 facebook name (私人留言)
3) 留言 "我想抽Bioderma Sebium Pore Refiner"
4) 2011 年 7 月 8 日 23:59 截止, 之後會盡快抽出得獎者。

16 則留言:

  1. facebook name : chan bbl
    我想抽Bioderma Sebium Pore Refiner

    回覆刪除
  2. facebook name : Angela K Cheng
    我想抽Bioderma Sebium Pore Refiner

    回覆刪除
  3. facebook name : Tsz Ying
    我想抽Bioderma Sebium Pore Refiner

    回覆刪除
  4. facebook name : Cherry Polaw
    我想抽Bioderma Sebium Pore Refiner

    回覆刪除
  5. facebook name : Yan Lai
    我想抽Bioderma Sebium Pore Refiner

    回覆刪除
  6. facebook name : kokcandy
    我想抽Bioderma Sebium Pore Refiner

    回覆刪除
  7. facebook name : Jasmine Lee
    我想抽Bioderma Sebium Pore Refiner

    回覆刪除
  8. Tsz~我看到了!! 謝謝支持!!

    回覆刪除
  9. Cherry 收到了 , 謝謝支持!!

    回覆刪除
  10. "我想抽Bioderma Sebium Pore Refiner"
    FACEBOOK NAME: JaNe Wong

    回覆刪除
  11. 我想抽Bioderma Sebium Pore Refiner
    facebook name: maxine wong

    回覆刪除