2011年6月12日 星期日

[食評]有彈有讚~3間拍拖餐廳!!《愛與食滋味》



與喜歡的人拍拖是1件令人開心的事

但拍拖多數都會包括食飯吧!!!!

所以與喜歡的人食一些特別的、貴一點的都是開心的,
有時遇到不好食的食肆, 但只要與喜歡的人一起食都會變得愉快一點!!!!



所以我就與大家分享一下我與他 "愛與食滋味"吧!!!

有天他帶了我去食16吋Pizza
每1件都大過我的手啊!!!

之前於好多團購網都有優惠的,
不過就算沒有惠優我倆都認為是非常抵食!!!

我們揀了Half/Half
$178 1個2款口味的16吋批(仲要無加一wor)
抵過好多薄餅專門店!!

[水牛城雞肉 Buffaio Chicken] x [紐約至尊 New York Supreme]


等了一會Half/Half就熱騰騰的遞上了,
可以說啖啖都正, 好足料, 不會因為價錢而將就食材,
Buffaio Chicken有點辣, 是恰到好處的辣,
材料:水牛辣醬, 烤雞肉, 紅洋蔥, 煙肉, 奶油白醬真的好配合啊!!!
奶油白醬好好味tim,
與Buffaio Chicken對比New York Supreme就遜色了~
不過仍然是美味的, 材料:臘肉腸, 意式肉丸, 火腿, 洋蔥, 蘑菇, 青椒,
說真的臘肉腸對於Pizza來說多數都有, 而且多數都是好味的!!!

拉起就可以見到D 芝士的絲, GOOD!!!



最特別的是酥皮批邊吧!!! (應該是吧, 我食下去認為是酥皮。)
薄批令我食下去不會膩, 再加上酥皮批邊,
令我比較平時食量變得更多, 而且脆脆的批邊真的好過癮~
2個人真的食晒整個16吋批啊!!!


講了半天都還未講名tim~哈哈!!!
[[紐約薄餅 New York Pizza Delivery]]

聽說NYPD Pizza來自New York, 得到「中國Pizza 大賽」冠軍,
更是「世界Pizza 大賽」第四名,
對於我來說獎不重要, 美味才是最重要吧!!!

而我覺得真的好味, 我推介[水牛城雞肉 Buffaio Chicken]

位置於鰂魚涌芬尼街15號地下,
都幾難搵的, 我們找了一陣子才找到啊!!!
不過堂食的話位置只有2張台, 每台2~3位, 一台在外, 一台在內,
所以多人的話都是外賣為妙,
我會想再食多幾次, 試試NYPD 19款Pizza口味~



有晚突然想到i-Square覓食,
所以就乘坐小輪過去~
最終揀了Duke's Deli(3樓301號舖) 美國式的裝潢


挺得意的刀、叉、匙



我們各自1set
我的肉丸Cheese
本身好有期望, 不過遞上時咬下去已經是涼的...
一點暖的感覺都沒有, 不知放了多久了...
雖然包是脆, 但內裡的餡料因為凍而變得全都不好味...
不過好彩炸芝士西蘭花配千島醬好味!!!!



他的Philly Cheese Steak
芝士夠多熱騰騰好好味,
牛柳不un, 而且有肉汁~
而且薯條有我想要的味道, 外脆內軟!!!



餐是有汽水送的, 不過唔飲汽水的我加了$10轉蕃茄湯,
濃厚的蕃茄湯加上香草,
暖暖微酸的入口, 挺好味!!!

今餐看似得個幾樣食品, 但真的好飽好膩,
食1次半次都仲可以,
常食就不行了, 太油膩了, 芝士令我們都好飽~好飽!!!!
難得他都叫"好飽"!!!!



一天收工時, 他跟我說"不如入赤柱!"
好吧~其實我未去過赤柱大街的!!!!
入到去比我想像中大, 搵次日間去會多野睇D~
雖然只是一條街, 但吹著緩緩的海風, 暗淡的燈光下, 多了一份悠閒的浪漫~
拍下了"我們的第1次赤柱"



行了1個圈, 揀了SeaFront 赤柱大街92A1地下
裡面真的太有情調, 室內無燈, 每張台就放著2盞電燈座,
不過都看得到東西的, 我們仲用電燈座惡搞一下tim~



哈哈~你覺得似咩呢!?
我好似唔夠惡啊...



先來前菜/湯
我揀了三文魚沙律, 三文魚對皮膚好嘛~
我最中意食沙律是用醋, 酸酸味味的好醒胃,
如果是沙律醬就完全唔同感覺了...



而他揀了南瓜湯, 出奇地好味啊!!!!
令我後悔揀了沙律...
好滑且有濃濃的南瓜味~



店內的裝潢好簡約的, 不過因為這間都是酒吧,
所以吧台擺放了好多支酒,
這樣挺吸引我的~



所以餐飲我揀了白酒, 他揀了beer,
2個都係中意酒類多~
雖然我飲beer會打C egg, 但淺嘗兩口還可以的,
我覺得今次的beer比較平時喝的好, 有麥味!!!
而我的白酒...可能是我飲慣紅酒醇厚的關係,
白酒對於我來說酒感太薄了...
不過入口都挺清澈的~



主菜來了~~~

我已經唔記得左佢個名了, only記得是豚肉配薯菜,
分量適中, 是我食得晒的分量,
煎得邊邊位置脆脆的,
不過個汁沒有提升主菜~



而他的咸豬手一出場就已經嚇一嚇~~~
"好大隻啊!!!!!"
而且熱騰騰, 肉仲好鬆化, 食落口好像於口中溶化一樣,
味道亦很好~



食得是福, 所以有時不妨對自己好一點!!!

沒有留言:

張貼留言