2009年4月18日 星期六

第一次好舒服既Facial (舊文18/4/2009)

好耐無去做facial, 皮膚差晒喇...........
上2個week係香港仔行街街既時候見到$128(試做價)骨膠原facial咁抵就book左去做喇!!一去到佢就話要做個skin test,心諗細型既美容院竟然有得做skin test咁勁!!原來係將塊面擺入個黑箱,個箱有d燈,應該係紫燈,入面有2塊鏡,你係可以見到自己邊度多油,邊度有暗粒,then佢就好詳細咁解釋我知我皮膚既問題!!
then就開始做facial,我覺得好舒服而且好抵!!有按肩頸,有精華導入,有針清,有mask,eye mask,唇膜=$128.-做完仲有梳妝台比你用tim,有粉底&掃&唇彩,仲有塊大鏡tim^o^好方便,最岩針清完紅紅地既時候遮下^^哈哈!!
做完佢就sell喇(例牌)!!原來我頭先做既原價係$400.-如果join5次就$280一次, 如果join10次就$240一次,仲有10次修眉!!咁我覺得佢做得幾好就join10次喇!!then佢就話下次做既時候會送一d岩我既sample比我用!!佢最後仲話叫我頭4次做密d(隔5-7日),咁會清到d dirty野,效果好d!!真有心!!
then我過左7日之後就去做第一次喇!!一樣咁好!!不過今次針清就痛d,因為佢話佢要跟返我既進度,so要清得乾淨d,令我皮膚係10次內有明顯既改善!!老闆娘真係好好呀!!之前做個d facial都唔會咁做架!!真係好期待10次之後既效果!!因為我有暗倉印,又有暗粒,好麻煩............>o<

呢d就係sample喇!!
左至右 : 洗面的(要起泡泡的,用過覺得好易起泡,用完唔會覺得乾),eye cearm(未試),面霜(未試)
老闆娘話呢個係瑞士品牌,係防敏感,仲話呢個牌子好好用的,係中環置地有售不過就好貴,佢比左本雜誌我睇,支清面要$600囉,勁貴!!不過佢地賣2百幾咋!!而且佢話我用既話一支應該用到成年,佢話因為我面比較細!!真係好抵!!!等我用完home個支洗面就買支用喇!!
佢講得咁勁我就梗係上網search下呢個PHYSIODERMIE品牌喇!!真係有架!!
官方網 : http://www.physiodermieasia.com.tw/
好開心既facial之旅!!下次做完再匯報!!

沒有留言:

張貼留言