2011年5月27日 星期五

[E度有甲]春? 夏? 乾花之甲(謝謝Yan)



之前有同Yan玩甲, 好開心的!!
今次是由Yan仗義替我整甲,
好開心啊~
平時看Yan的甲文多, 今次親身體驗~

首先要與Yan請聲 "唔好意思"
因為我的失誤而遲到 ><
都怪我常常忘記帶東西...

最後就緊係要講聲 "謝謝"
@整了美美的甲@

今次是我第1次玩 "乾花"
挺美麗的!!!


近鏡看看吧~
看似簡單, 其實都幾多步驟的!!!



有紫粉, 銀粉, 不同顏色乾花, 大小閃片,
營造出多種層次, 花花宇宙!!!

今次是我第1次整水晶甲,
真的是硬一點 & 厚一點

原來水晶甲是可以矯形的,
雖然夾的時候有少少痛,
不過我相信是值得的!!!



而且這種清新的款式, 男朋友都喜愛,
美甲哄自己開心同時亦得到男朋友的讚美~

HAPPY~
SWEET~



看到標題 : 春? 夏? 乾花之甲
是否有點疑問呢?

其實係我的疑問, 這款似春之花還是夏之花呢?
你們認為呢?

不過就算是春是夏都好,
我都非常喜歡,
謝謝Yan



======================================================

大家近期有無煲緊咩劇呢?

我依家好熱衷 <<犀利人妻>>
謝安真好正呀!!!!!
一定要加油!! 不可衰俾黎薇恩睇,
得到男人唔代表你可以得到全部,
勾引人地老公, 遲早被其他女人勾引走你現在的!!!!

溫瑞凡愈是與小三一起愈顯得他的 "無用"
工又做得唔好, 人又軟弱,
什麼做回自己...
無能的人才會用這藉口!!

雖然愈看愈嬲,
看下去哭死了,
不過這樣才值得一看,
好想快D睇到結局啊~~~

沒有留言:

張貼留言