2011年5月16日 星期一

● 懶人都有懶人瘦身法 ●



平時我真的好少做運動的...

還記得去拜一次山...我就痛足5天...

平時收工就更加唔想做運動,

只想回家躺在自己的"狗竇"

點都係自己"狗竇"最舒服!!!

雖然我是這麼懶, 但"懶人都有懶人瘦身法"

晨早起身好, 訓到日上三竿都好,
其實我已經在瘦身!!!!!
看到在哪裡嗎?
其實是看不到的...哈哈!!

純粹個人剛睡醒, 頭髮凌亂而已...
有無嚇親呢!?



其實我在訓時已進行瘦腿行動 - 爽健Medi QttO 夢之纖腿襪
夢の纖腿襪專為睡眠纖腿設計, 利用睡眠時間進行纖腿,
一夜間有效減輕腿部水腫, 並幫助收緊肌膚, 為妳塑造完美腿部曲線,
根據人體工學原理, 以分階段壓力設計,
階段式壓力從足踝位置、小腿、大腿由下而上循序減壓,
可有助血液回流到心臟。穿上纖腿襪,
給妳於足裸關節施予適當的外部壓力讓血液循環回復正常,
幫助減少腿部水腫和消除腿部疲勞。
達至每天起床雙腿回復輕盈及達至修腿效果。


根據纖腿襪的記認位置穿上,
對好關節位、膝蓋位置,
雖然簡單, 但都要做到足, 咁先有效果架嘛!!!

- 長腿型纖腿襪 全足舒緩護理
- 專為睡眠纖腿設計, 一夜間有效減輕腿部水腫(訓覺先著真係好岩懶人的我!!)
- 有效消除腳部疲勞, 令妳每天起床雙腿回復輕盈
- 棉質素材令人穿得舒適無比



說真的, 著左呢對纖腿襪,
效果最明顯就是小腿瘦了、小腿形firm左靚左
而且太適合我這種懶人了~
不過大腿纖瘦效果就不太明顯了, 但不是問題,
因為據我經驗大腿是最易瘦的!!!!
躺在床上踏踏單車, 得閒拉拉根, 好似做熱身咁,
就已經好易瘦下來!!!!

點解我會話"效果最明顯就是小腿"
因為連男朋友都看到成效,
我想瘦一點、想美一點都是想男朋友稱讚一下而已,
而他真的知道我瘦了, 這是我最開心的事,
更代表他真的有留意我啊!!!!

小腿瘦左, 著好多鞋都會唔同左, 靚左!!!
summer露腿是不會少的,
所以就襯睡覺時纖纖佢吧!!!!

每晚只要用1~2分鐘著纖腿襪,
再用1~2分鐘踏踏單車 or 拉拉根 = 懶人纖腿法



而腰、手臂等等的位置,
我會用"碌碌"得閒碌下, 刺激一下肌膚,
令肌膚覺得自己在做運動似的,
不過最重要都是飲食及排毒!!!

每朝起身, 係出門先一定會飲1杯溫水,
不能飲凍水啊, 如果唔係胃痛都有知,
而且晨早1杯好增強蠕動, 幫助排宿便!!!

飲食方面, 每餐食至7成就好停啦~
而且最好進食速度慢一點,
俾D時間個腦知道食了多少美食,
then到個腦feel到7成飽時就唔會over 7成了!!!




不過懶人要堅持是很難的,
所以一定要找一些事一邊做一邊碌!!!!!

我就最中意看雜誌 - popteen
popteen間唔中都有model自己的瘦身小方法,
可以學習, 因為瘦身方法不止一種,
是多變的, 看得多, 認識得多, 就可以找到對自己work的瘦身方法!!



雖然今次分享是小小瘦身方法,
但要持之以恆不是人人都做到!!!!!

姊妹們努力加油!!!!!

沒有留言:

張貼留言