2011年5月11日 星期三

又到夏天了, 你想做"味女"嗎!?



夏了又到了,

你做左激光脫毛未!?

買好脫毛工具未!?

做好脫毛仍然不夠的...

發唔發覺就算脫了毛毛都欠一點呢!?

就是汗味啦...

因為人體內是有汗線的, 汗線的功能是排汗、散熱及新陳代謝,
而分佈遍及全身, 以腋下位置最多。
以腋下分泌出的汗水最為油膩, 容易與各種細菌產生化學作用而形成臭味,
而且腋下那位置不會長期張開, 不夠通爽, 所以臭狐根源便在腋窩那組汗線。

有個辦法可以徹底解決就是切除汗線,
不過有好多人是有味, 但不算嚴重,
所以未至於要做到切除汗線,
只需要用香體噴霧就OK啦~

講真我平時都不需要用的, 但一到好熱好熱的夏天時,
就點都用返2~3個月!!!!!!

不過好多香體噴霧的香味都不合我心意...

咁岩俾我遇到你 "Playboy"

Playboy首批女士香體噴霧系列
Play it Lovely
Play it Sexy
Play it Spicy




點解係專for女生!?

其實你看看名字就知道吧~

好明顯是一種氣質 & 一種誘惑

看看自己想擁有 & 適合那種香味
or
看看哪種香味可以誘惑得到身邊那位吧!!(呵呵~)

而我就揀了甜美型的Play it Lovely
鮮甜的花香 x 果味
令女生們釋出動人青春活潑的一面,
令男生不禁一見難忘(定應該話一聞難忘呢!?)




都是一般香體噴霧的用法, 按一按, 就會噴出香體噴霧
香味好快就令整個人都香晒~
做個不尷尬的女生!!!!

而我用了個多星期, 覺得香味真的好甜美,

但不攻鼻的, 而且容易接受,

而最吸引就是price, 只是$56.9!!!!!!!!!!

你咪好平先!?
Playboy wor~



夏天唔想做"味女"~
你決定夏天做哪類女生!?

Play it Lovely
Play it Sexy
Play it Spicy

我揀左啦~

你呢!? 話我知你想成為哪類吧!!!!

沒有留言:

張貼留言