2011年5月22日 星期日

印印淡左, 皮膚白左!!!! ◎ 3分鐘就可溫和煥膚, 係咪好快先!?



煥膚不一定要到美容院的,

現在在家都可以自己做到!!!!

其實每星期大家都應該會去角質吧~

不過不同皮膚的需要都不同,

好像我這種混合油性皮膚真是麻煩極了!!!!

皮膚好了2天又油返...

所以我365天都要保濕, 所以補水精華不能少!!!!!

不過要皮膚吸收得好就緊係要去角質啦~

近期愛上無粒子的去角質, 點解!?

因為方便~

就好像SkinPeptoxyl的Derma-Renewal 3-minute Peel
3分鐘亮肌煥膚去角質護理



SkinPeptoxyl的Derma-Renewal 3-minute Peel
真的好方便, 只要均勻塗上皮膚,
等待1~3分鐘 (因皮膚而定)
之後過清水就OK啦~
懶人之選吧!!!!!

每星期日可用1~3次(同樣是因皮膚而定)
就算敏感皮膚都用得!!!!!
真是簡單又快, 而且好安全,
高效令肌膚變得柔嫩有光澤,
而且可以昂時收到毛孔, 更可改善幼紋,
只要你用過就知效果明顯!!!




做完Peeling, 之後皮膚的吸收力變得非常好,
所以清走晒皮膚上的角質就緊係要即時給皮膚滋潤啦~
最好不過的就是敷mask!!!

不過Peeling完後最好都是敷純保水功效的mask,
因為其他mask, 例如美白功效的都比較刺激,
所以在剛Peeling完後最好是選擇低刺激而安全的mask!!

而且皮膚夠水分的話, 好多問題都可解決,
有足夠水分, 皮膚出油情況就會減少, 暗瘡都不會冒出,
幼紋同樣都不會容易形成, 所以大家記得要補水~補水~
身體都需要的, 所以1天最少6~7杯水啊!!!!




而我今次選擇了同是SkinPeptoxyl的Instant Soothing Bio-Cellulose Mask
這是纖維面膜, 質地比較特別,
有點滑手, 我想就是因為這個原因, 所以纖維面膜的上下都有一層包裹著,
記得中間的那片才是真正的Instant Soothing Bio-Cellulose Mask
這款mask比較有分量, 會厚一點, 重一點,
但貼面度都很好的, 只要你用指尖慢慢按壓,
剔走面膜與皮膚中間的氣泡, 這樣才是完全吸收精華的最好方法,
而且亦可令面膜貼服於面上, 再敷上15~20分鐘就可以了!!!

而且有效補充水分、舒緩及修護敏感受損肌膚,
敷後不用過水都可以, 再用柔膚水抹抹就可以了,
好清爽!!!!



即時肌膚光澤了, 擊走暗啞, 亮白不少,
而且連印印都看到淡了很多,
Peeling功效真的好明顯, 令我好驚訝!!




講到最補水大家都應該與我一樣: 認為是B5精華吧!!
而SkinPeptoxyl都有Hydrating B5 Complex,
而且是100%透明質酸添,
B5有多好!? 透明質酸是天然保濕因子, 惑鎖住1000信水分, 高度保濕,
而且不含油分, 有助修復及潤澤受損肌膚!!!!!




Hydrating B5 Complex質地水水的, 滲透力強,
就算塗多了, 亦好快被吸收, 令皮膚更水嫩柔滑!!!


自家3分鐘溫和煥膚 - 方便, 簡單, 效果明顯,
你都試下吧!!!!

我現在都keep住1星期2次, 印印應該好快就會淡好多~
期待著, 而且這又是 "懶人之選" 之一啊!!!
好岩我啊!!!!

沒有留言:

張貼留言