2009年8月3日 星期一

第14次facial又買skincare + 是日一次過換左3樣sample_GOOD@

0尋晚收工就去做FACIAL, 一路做就一路諗住之前試用過既爽膚水
支爽膚水幾清香架
到做完FACIAL就梗係即刻同老闆娘講我要支爽膚水
介紹下支爽膚水先...........

淨化平衡爽膚水
PHYSIODERMIE Stabilizing Lotion _PH Balancing
V19Z     200ml

功  效 :
活化肌膚平衡PH值, 補充肌膚水分配合按摩肌膚促進新陳代謝, 緊緊鎖住水分來自肌膚內在均衡和諧的奧秘, 讓整個人都亮起來.
主要成份: 植物萃取精華
MEIMA三重載體包覆元素: 橡樹精華、檸檬酸、乳酸、純水
適 用 對 象
所有年齡,各種膚質皆適用, 更是卸妝清潔後不可或缺的保養水.
使用方式 :
早晚使用, 單獨使用, 取一乾淨化妝棉沾

取適量做全臉頸部的擦拭.也可搭配菲絲朵莉精華液系列, 配合面膜紙做每週3至4次菲絲朵莉的居家冷敷美膚保養.

仲送左個保濕精華sample俾我tim
賦活保水晶露 E.C.
PHYSIODERMIE Essential Hydro-Tonifying
V35Z   50ml (係保濕精華)



功效 :
全天候防護肌膚老化, 具保濕功效, 能幫

助肌膚恢復細緻的膚紋, 肌膚彈性提升
活力有光采.主要成份: 植物萃取精華
MEIMA三重載體包覆元素: 蘆薈精華、

玻尿酸、乳酸、海藻膠、山梨糖醇.適用對象 :
中乾性、缺水性肌膚、日曬後的肌膚
使用方式 :
早晚使用, 可單獨或搭配菲朵相關營養

霜系列, 也可與菲朵平衡水系列混合並
置入隨身噴霧瓶中,當日常保濕水使用.


好水狀(睇唔睇到呀?), 應該話佢直情係水, 搽上面好快就吸收晒
老闆娘話精華較面霜既分子細
面霜只係保住面部表面本身有既水
而精華就可以保濕之餘, 仲可以落埋皮膚底層保濕
到依家都只係試左2次, 未見有效果
而且老闆娘話精華係會深入底層, 所以要持續用先有效果, 唔會單單幾次就有效果
不過應該試多2~3次就用完SAMPLE
THIS保濕精華既好處
1)唔LUP
2)吸收得快
3)似水
4)每次用量少

老闆娘仲介紹MASK比我,
因為今次針清, 佢話我d粒粒好硬(係真架, 因為佢今次針得痛好多,SO好明顯係硬喇=.=)
THEN佢就話係因為我皮膚唔夠水
"係呀!!近排少飲水"
"飲水係原因之一, 不過飲水唔會有好多會係面上, SO最快捷既方法係敷MASK"
老闆娘推介以下2種


老闆娘亦推介俾敏感性SKIN既SIS

老闆娘"最好係敷40分鐘, 唔好多唔好少, 因為你皮膚太缺水同敏感"
不過小妹仲未試, 試完再報告

前幾日男朋友接完我收工, 見得閒就叫佢陪我去攞sample喇(其實sample紙我print左好耐架喇, 只係有時會唔見記去攞&唔得閒去攞)
終於拖到星期2拖埋男朋友去攞
(後) = Skinvitals_Cloth Facial Treatment Mask保濕mask
(前左) = Covermark_Loose Powder
(前右) = SK-II_神仙水 11ml


攞左好多smaple好開心
不過真係太多sample而我又用唔著
SO過幾日我整理好晒, 就益大家免費送出SAMPLE
PLS WAIT

沒有留言:

張貼留言