2011年5月8日 星期日

長期支持的美容院, 你有我咁耐嗎!? 第10篇May's Beauty



平時女生都會做facial吧!!!

一定會有間會長期去幫襯吧~

我都有架~

就是May's Beauty

其實我之前都有介紹過: (
1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9)

原來我已介紹了May's Beauty不少次了,

我會介紹這麼多次, 大家都應該知道"為什麼"吧!!!!
就是 [ 好 ]
(老闆娘1次都沒有叫我宣傳, 純粹我自己覺得好, 所以同大家分享!!)

幫襯到依家見證著May's Beauty由第1間鋪開始
到現在第3間分店開張, 真的哀心恭喜!!



由顧客變成朋友, 真的好難得!!!

新鋪開張我亦有機會參與, 我們真是好有緣,
無約定, 但同樣踫到May的開張!!!!




May給我試試新儀器

SENSOL細胞基因真皮美塑療法

那天因為有event, 令我全妝去...
(平時我中意素顏去, 因為快D & 方便D嘛!!!)

不過美容師都好細心替我卸妝, 乾乾淨淨的!!!


首先 "水鑽磨皮"

嶄新水解鑽石磨皮技術, 配合獨特的水解精華液及精密的鑽石切割面,
可同時達到3種強勁的主要治療成效 - 磨皮, 精華導入及淋巴按摩排毒功能



比較以前的水鑽磨皮更好, 我試過之前那些是乾的, 而且皮膚會感到繃緊,
但今次SENSOL就好好多, 一邊磨一邊都有水, 同時水漾肌膚,
而且可以溫和去角質, 令皮膚充滿光澤!!!



美容師更會跟著淋巴紋路,
去角質同時淋巴按摩排毒!!!!

看看之後面上的角質油脂全部都出晒黎...




針清黑頭酒米→高頻率電療→修眉
May的針清技術真的不錯啊~
而且她真的好細心清走晒黑頭酒米暗粒等...
每一次她幫我清完我都覺得自己皮膚滑左好多,
而且不會太痛, 痛的地方她一定事先話你知的!!
而且針清完, 到走既時候皮膚已經不太紅了!!!




之後就是導入精華,
不過今次用一個特別點的方法導入: 無針細胞真皮美塑療法 (右)
再即時導入精華: 基因細胞破壁注滲 (左)
當然要配合電流加強效果!!!!!



淨講名可能不是太明, 但"無針細胞真皮美塑療法"
就是用電流瞬間將整齊細胞重整, 打開導入通道~
可以打開至1mm~6cm, 這個緊係因個人肌膚而不同啦!!



"基因細胞破壁注滲"就是在"無針細胞真皮美塑療法"
打開導入通道時即時導入精華,
因為"無針細胞真皮美塑療法"令精華可以在無障礙情況下充分注滲精華,
肌膚更吸收營養, 令皮膚更緊緻柔滑!!!!!



敷上眼膜, 唇膜, 面膜→倒膜→按摩肩頸→起膜→清潔→完成



May真係好有心, 不斷進步, 而且經常都有新儀器, 新技術!!!
美容技術日新月異, 有一位會緊貼美容技術而細心的May幫助改善皮膚,
我對她不變就是因為這個原因,
大家都去體驗一下吧!!!





May's Beauty FACIAL之優惠
1) 如果話係我Elyse介紹既話, 我就會免費送一個特別護理
2) 如果我Elyse介紹既sis試做完一次即時join plan, 就額外送我&我介紹既sis各$300.-(可以用作買野or join野既錢而扣$300.-)所以如果有任何sis有興趣可以留言比我話我知!!幫到sis同時又可以幫我!!
地址:
香港仔珍寶商場1樓3鋪  61103707
香港仔珍寶商場地庫B33,34鋪  34211016
灣仔英皇集團中心1樓107號  31000575

沒有留言:

張貼留言