2011年5月15日 星期日

[影音片]第1次不是自己拍片, 仲有人幫我化妝set頭!!!!




還記得第1次認識dermes是因為PR邀請試做一次效果給大家看

最後我都在"試做"後Join左激光脫毛療程(
回顧)

那時只是一心想著解決"麻煩"

何為"麻煩"?

就是隔天就要剃毛毛的麻煩...

因為腋下毛毛出少少都好礙眼, 尤其是夏天...

在Office都仲好好, 但一出街...又熱又曬...唔通仲著有袖咩!?

所以吊帶, 背心呀...通街都是...

當然有些是有毛毛的 - 男生

但你會看到好多女生都有無腋下毛毛的, 不用驚訝!!!
大家都知女生會用好多不同方法令自己美一點,
雖然你看不到女生有毛毛, 但有可能你會看到黑黑暗暗的色素,
就是你的脫毛方法的問題!!!!

你用的脫先方法真的解決到"麻煩"嗎?

用剃刀好, 用脫毛膏好, 用鉗好......都不是解決,
只是"暫時解決", 過幾天又要再"暫時解決"
想像得到是多麼的"麻煩", 而且以上方法都容易造成毛囊發炎,
做成又黑又暗啞, 而且仲有可能令毛毛倒生, 形成好多紅點......

所以我聽到"永久"真的好開心,
可以"永久"解決麻煩!!!!!!!




dermes的專利TKS™選擇性光熱技術,
以單一波長的集中光束, 可針對黑色素, 根除毛囊的生髮能力,
令皮膚變得白滑!!!!!

有好多人都會問我, 例如:
"過程痛唔痛架?"
@dermes用的是激光呀, 強勁的, 所以先可以做到永久的效果,
不過dermes都有考慮到大家的感覺, 所以TKS™的輸出器有凍風吹出,
減輕痛的感覺, 而且我第一次做時的第1個感覺是 "凍"
凍到都唔覺太痛, 所以TKS™的輸出器的凍風是有效的!!!
而且我知依家dermes新推出了SHR無痛激光永久脫毛
而我亦試過一次, 真的不痛!!!! (
回顧一下吧!!)
不過相對地次數會多一點, 價錢都會多一點!!!!

"價錢貴唔貴?"
@永久的效果只收你1次錢(每PART計算),
你一輩子在任何時間再在那個部位看到毛毛再生你都可以再去做激光脫毛,
不會另外收費, 你覺得如何呢?
我個人覺得價錢唔算貴, 但不是平, 是[合理]
而且想想你唔做激光脫毛, 而繼續用脫毛產品,
脫毛產品都要錢的, 而且你一輩子都要keep住買, keep住俾錢
你試試計算一下就知哪個方法比較[化算]!!!






而且因為做了dermes的客仔

令我有機會參與Neo Derm的Christmas Party(
回顧)

更有機會認識更多不同部位的脫毛知識(
回顧)

今次更有幸以客人身份向大家分享我對dermes的見證
第1次不是自己拍片, 仲有人幫我化妝set頭!!!!
就是因為這個原因^^^^^^^^^^^^^^^^^

看看片中的我, 聲音好像不同了~~~
同埋唔係好似我....唔好笑我啊!!!



我的影音分享OK嗎?

不過我都知大家最想知都是效果


這已經是之前了, 依家的我可以話你知黑點無晒, 仲好白滑tim,
毛毛生得極少, 而且是極幼!!!
是知過程亦可回顧一番, 你都可以見證我的過程>> (
1) (2) (3)


[依家的我真是想幾時著背心, 幾時舉高手都唔怕!!!!!]


你都想白白滑滑, 想徹底解決"麻煩"????
就快D click入下圖, 免費體驗一次激光脫毛
會送你BIODERMA H2O卸妝水 100ML & 醫學美容護膚產品一份的

http://www.dermes.com.hk/edm/201104/DBLOD0411E/Form.aspx?ref=DBLXW0511E

沒有留言:

張貼留言