2011年4月7日 星期四

給你不同感覺的春季飾品 ※ SKALLI PARIS



認得這道門嗎!?

認得 SKALLI PARIS嗎!?

真的不記得!?

未聽過!?

回顧一下吧 >>
哪個女人不愛它呢? SKALLI PARIS及Bodywize Spa
再次遇上SKALLI PARIS Fine Jewellery 18K Gold



今次為何會再次到訪!?

因為SKALLI PARIS推出春季新款

我緊係要去看看吧!!!



一進去, 最先吸引我的就是這些介子,
五顏六色, 色彩繽紛, 有葉子形, 有花花形,
仲有1款好特別的, 看看最底中間那幅圖,
你就知有幾特別!!!!!



還有頸鏈添~
花花形狀我仲問過職員, 原來要逐瓣逐瓣上色的,
好精細, 看看有種款式有好多顏色的, 真的要好有眼才可油上咁精細的~



飾物又點會無耳環呢!?
花花唔會太重, 而且好出色,
戴上耳好睇過擺放著的~



這set與我的甲色好襯啊~~~~
不同款式都可以搵到同款的手鏈, 頸鏈, 耳環, 手繩的!!!



有款好得意的耳環,
兩面不同顏色, 真的未見過!!!
而且直線吊著簡單圓狀, 好高貴!!!



吊式耳環還有好襯summer的大圈款,
下圖的款式我覺得好襯小女人的類型!!!



不喜歡吊式耳環款, 都仲有簡單單粒款,
有深閃, 淺閃, 適合不同類型女生!!
不浮誇, 返工最適合!!!



今季春季新款我最喜歡就是Pink Tone飾物,
我是Pink怪嘛~呵呵!!!
而且配襯銀片, 粉紅閃片, 配搭適中,
不會過份女性化~
粉嫩色配襯著雪紡衣物, 一流!!!


還有手鐲, 好適合著短袖時套上,
可當手飾, 又可配襯衣著(fashion)~~



我都忍了立即試上身看看~~
影出來都幾搶鏡wor~



當然有不同顏色啦~
這款清新的湖水綠色, 好適合飄逸的春裝,
就像晴朗天空下反射海水的顏色一樣!!!



嫌同色Tone悶!?

還有更colourful的>>>>



最適合有個性的女生~



上面的都太colourful??

有一些清一點的,
而且看著它們, 令人有「回憶的感覺」
和「親人的感覺」,
唔知你地有無我這種感覺呢?

沒有留言:

張貼留言