2011年4月9日 星期六

[影音]簡單2色眼妝 ※ 增大雙眼 ※ 好長的睫毛



咩都唔講住~

睇片先吧!!!!



眼睛是靈魂之窗, 大家都認為大眼睛是好、是美!!!
我是認同的,
但不是每位女生都有大眼睛的,
所以有出現好多增大眼睛的東東,
最多人用的就是 "眼睫毛"

因為好方便嘛!!!!
又唔需要做手術, 安全得多!!!

大家知唔知片中用的是哪款呢!?

估唔估到!?

開估吧~

下款!!!!


2款有咩分別呢?

EYE'S CHIC 專業假睫毛特殊款 (大眼娃娃3)
眼頭睫毛短, 眼尾睫毛長而密。

EYE'S CHIC 專業假睫毛 (交叉15)
眼頭眼尾睫毛短, 中間長。

大眼娃娃3可以做出媚眼, 而且可以拉長眼尾;
而交叉15可以做出大且圓的眼睛!!!

你想做怎樣效果就揀適合的那款~




不過有眼睫毛都不夠,
還要有膠水才行, 如果唔係點貼呢!? (雖然低B, 但都要講架啦!!)

EYE'S CHIC Gillter Liquid Eye Liner 睫毛膠水(黑)
真的挺黏的, 不怕eyelash會掉下、飛起等等尷尬情況發生。
不過用了幾次, 發覺新手的話都是用透明色好,
新手的話黑色較難控制, 容易弄花妝容...咁就前功盡棄啦=.=""


這2款睫毛都比較我以前用的"梗"較粗
感覺有點硬, 所以用前一定要扭鬆一點!!!





為了這2對睫毛我分別拍了2段片,

希望大家中意~

今次妝容比較清簡,
因為想帶出"簡單" & "增大眼睛"
所以不需要太多, 亦能造出效果!!!!



以下就是我一輪不知羞的[自拍]
這是用了EYE'S CHIC 專業假睫毛 (交叉15)



請欣賞~



如果對妝容有咩不明白, 可以直接提出留言話我知,
我一定盡我所能回答你們的!!!!



COOL~COOL~COOL的
不錯吧!!!! (嘻嘻~)







EYE'S CHIC 專業假睫毛特殊款 (大眼娃娃3)
之前已經拍了片, 影晒相,
所以唔好嫌棄~

睇返之前辛苦製作的VEDIO吧~



就是上次的50年代妝,
唔知大家仲記唔記得呢!? (回顧)


這款我CUT得短一點,
更容易控制~



亦是上次的自拍, 請欣賞!!
(你有無懶D呀!? 又用上次既野...

SORRY~但我真的好用心機的, 有心機的東東怕咩POST多次呢!?)



2款有咩不同, 自己判斷吧!!!
MAKEUP 好個人的,
LIKE就LIKE, 唔LIKE就係唔LIKE架喇!!!!




總結 :
EYE'S CHIC 專業假睫毛 & 膠水,
假睫毛款式多, 很美, 如果"梗"可以再幼一點會更好~
而膠水是不錯的, 有2色選擇 (透明, 黑色), 但不是最愛,
記得新手就唔好買黑色住啦, 容易弄花眼妝啊~
可以先由透明用起, 貼得進步才用黑色吧!!
黑色有好處的, 營造得到像畫了EYELINE的效果,
方便得多!!!!


用心製作, 俾我推 & LIKE我吧!!!

沒有留言:

張貼留言