2011年4月25日 星期一

一粒粒食, 不如飲1支更方便 ♥ POM Wonderful抗氧紅石榴汁



我由細就中意食石榴,

不過食時比較麻煩, 而且費時,

石榴佈有好多粒, 每粒都有細小的核,

所以食1個石榴都要十多分鐘才食得完......
還要整對手都"不乾淨"



POM Wonderful 100% 石榴汁含有的抗氧化物質, 可幫助中和由吸煙、
污染及新陳代謝所產生的自由基和不穩定分子。(有咁正既好處真吸引~
講真現在周街都有人吸煙, 行行下無啦啦都會被行在前面的吸煙人士
弄致一臉煙, 真的討厭!!!!)
這些分子不僅會損害正常細胞, 還可能引致心臟病及癌症。

一份2008年發表於1The Journal of Agriculture and Food Chemistry的研究指出,
POM Wonderful 100% 石榴汁比紅酒、綠茶及其他果汁如藍莓汁、橙汁等,
蘊含更多多酚(Polyphenols)及能更全面地對抗自由基。




其實我都愛飲紅酒的, 不過點講都是酒嘛,
我會唔會1天只飲1杯咁少呢!? 哈哈~


所以POM Wonderful 100% 石榴汁是另一抗氧化的好選擇




石榴汁比較紅酒的抗氧化功能更高,
咁一定是因為POM Wonderful石榴汁是100%石榴汁
唔同你係街買那些混合了水的...

POM Wonderful 100% 石榴汁百分百純天然, 不含添加糖及人造成分。
由石榴栽種, 至人手採摘和壓榨紅石榴, 整個製造過程都由POM Wonderful一手包辦
和一絲不茍地管理。一瓶473毫升的POM Wonderful 100% 石榴汁由4個完整紅石榴榨成,
保證帶給你純正天然味道及獨有豐富的多酚抗氧化物(標準236毫升裝含650毫克
多酚抗氧化物, 即等於2個完整紅石榴榨成)。

1支236毫升 = 2個完整紅石榴
1支473毫升 = 4個完整紅石榴

係唔係一粒粒食, 不如飲1支更方便呢!?



抗氧化有幾重要大家知唔知!?

簡單的講就是蘋果接觸到空氣時, 就會氧化: 變黃, 乾等等
皮膚一樣都會接觸到空氣而氧化, 就像
例如紫外線、吸煙、環境污染和壓力,
會增加皮膚內的游離基, 破壞皮膚健康的組織例如: 膠原蛋白及彈性組織 (Elastin),
令皮膚失去彈性, 之後就會出現更多皮膚問題, 而形成衰老現象。

我唔想衰老啊~
所以就需要抗衰老, 抗氧化,
在皮膚還好時抗氧化更好, 令好的皮膚保持時間延長!!!!

而且紅石榴具有以下八大好處:
1. 抗氧化物質含量最多的水果2. 能改善血液循環、調整血壓、降血脂膽固醇3. 可清走血管內壁積聚脂肪, 使令血管內暢通無阻4. 增強心臟機能, 有效減低患心臟病風險5. 維持健康的膽固醇和甘油三酯的水平6. 幫助改善及維護前列腺的健康7. 促進改善和增強生理機能8. 有助舒緩關節炎

令皮膚好之餘, 還可以令身體健康!!!




飲了7天, 第1個感覺就是便便多左,
可以1天去2次啊~
排走晒體內的毒素吧!!!

其實之前我都試過其他牌子的石榴汁,
還記得是好酸的, 就算飲1小杯都飲好耐,
而POM Wonderful 100% 石榴汁比較上無咁酸,
我覺得凍飲是好味一點,
但我多數都是室溫時飲, 因為飲凍野我會有點不舒服,
不過飲1支真的挺飽肚的,
所以我飲1支都挺耐的, 味道酸酸甜甜的,
開始時覺得好酸, 但飲落就變得好味,
而且算易入口的, 最重要是我飲了7支後, 有點不捨得, 真的愛上!!!!

而且膠樽設計, 方便攜帶, 就算一下子飲唔晒,
放係手袋都好方便!!

皮膚方面真的好難於7天有所明顯改善,
所以不能評論, 不過排毒方面真的不錯!!

沒有留言:

張貼留言