2011年3月19日 星期六

‎火辣的Elyse@3‧14白色戀人節(Have Photo)

 
‎3‧14白色戀人節
有些人會慶祝, 有些人會選擇不慶祝, 有些人會忘記了這個節日...
你認為你屬於哪類!? (答下我, 等我知有人與我一樣吧!!)
我就屬於第3類 [[忘記了這個節日]]
可能與男朋友拍拖5年7個月14天都無慶祝過 "白色戀人節"

3月14日雖然無男朋友係身邊,
但有好友Kami邀請一同出席Harbour City 舉辦的「3‧14白色戀人節圓滿Polka Dots 派對」


那天的我以為無人約, 所以咩準備都無就跟著去...
去到先知原來有dress code架, 不過無所謂啦!!
最緊要係Happy嘛!!!

派對地點:海港城海運大廈SportX多功能運動場
派對時間:19:00 – 21:00


當晚節目好豐富, 包括:
10 Perfect Nails點緻美甲服務
Bobbi Brown「零眼圈」光采體驗
Moschino 戀愛蜜語工作坊
BCBGmaxazria, Club Monaco及Juicy Couture 提供形象指導
塔羅大師解讀2011戀愛運勢

主題 : 波點
場地佈置, 以PINK & WHITE & 波點為主,
突出白色情人節的幸福感覺 & 戀愛感覺


為食的我先先就是對食物有興趣,
小食都幾好, 樣樣都挺好味的!!!



整個event我總共食了4碟啊~~~~
不過食之前我有食2粒kilo off打底的!!!! (減少罪疚感嘛!!)


還在好友引誘下食多同 "爆谷" tim......


今天雖然好多節目, 但在場亦有好多blogger,
所以我反而黎到係食同談天,
嘻嘻哈哈就過了2hrs~

10 Perfect Nails點緻美甲服務
即場替blogger們粉飾美甲,
白色情人節嘛, 以PINK為主!!


Bobbi Brown「零眼圈」光采體驗無玩到...
因為太多人了, 而且太多熟識的SIS,
已不顧慮自己的妝容了!!!

Moschino 戀愛蜜語工作坊見到好美麗, 不過我真的沒有藝術天份...
在場的好友一看就知那張是我...
唉~~~無辦法啦!!!!
我都係中意用 "文字" 表達我的愛!!! (藉口!!!!!!!)


BCBGmaxazria, Club Monaco及Juicy Couture 提供形象指導
靚衫靚裙有哪個女生不愛呢!?


一到場我已經看中了紅色這條裙,
真的很美, 而且特別!!
設計不會老成, 又不過於暴露!!
真的好想試上身啊~


而且場內設有試身室,
好貼心, 因為只在鏡看總是欠一些"實在感"吧!


所以最後我秘秘密密地試了 "她"
好中意啊~
貼身, 合身, 係肩帶長了點而已,
而且這個紅真的好正, fashion啊!!!

算不算火辣辣呢???


塔羅大師解讀2011戀愛運勢
好想玩的, 但最終我都是敵不過時間...

最後還一人一袋紀念品帶走,
仲有盒金莎tim,
我就緊係與眾分享啦,
分了給家人, 男朋友, 老人家, 朋友們!!


最終3月14日event後, 我都是找找男朋友,
接接他收工, 渡過平靜而又滿足的一晚!!!

"白色情人節快樂"

沒有留言:

張貼留言