2011年3月20日 星期日

●好立克最好飲!!! CUPAL Beauty Collagen多種飲法~


今次咩都唔講住, 去片先!!!!!


這煲湯好正的 - 是魚膠煲雞
親身飲過, 好味!!
如果加多少許奶的過會更正!!!
又補又有骨膠原, 對皮膚好, 對女性好!!!
是媽媽親手煲的~



不過湯好難日日煲的,
但又要補充collagen, 就要靠補充劑!!!

CUPAL Beauty Switzerland Collagen++瑞士膠原蛋白美肌精華


源自瑞士的全效美肌飲料, 成分天然, 不含糖分及脂肪,
其生產過程均符合歐盟嚴格標準, 絕對安全、健康, 有效補充肌膚每日所需。
CUPAL Beauty 瑞士膠原蛋白美肌精華的主要成分以最新科技提取自無污染的
深海魚, 並以低溫噴霧乾燥技術提鍊而成,
確保活性膠原蛋白精華能有效提升肌膚含水量及彈性。


我個人覺得溝水飲其實都已經不錯,
不過人是貪心的,
所以淨係溝水是滿足不到人的慾望!!!


產品特點:
較一般膠原蛋白更易被身體迅速吸收, 有效補充肌膚因長時間流失的膠原蛋白
5000mg的膠原蛋白能補充全身肌膚所需, 全方位美肌,
細小如軟骨、毛髮及指甲均能獲得所需, 時刻保持亮麗健康
CUPAL Beauty膠原蛋白美肌精華內含獨特專利配方Pro-NAGyl、
高濃度透明質酸、輔酶Q10、膠原蛋白
及多種有效成分,
配合先進科技提煉而成,
令成分發揮相互協調作用並易於被身體吸收, 有效擴大肌膚儲水空間,
令肌膚回復柔滑有彈性, 全面提升全身肌膚質素
能調節體內膠原蛋白, 促進肌膚更生, 更能美白淡斑、改善皮膚暗啞, 修復肌膚
Switzerland Collagen++不含糖份及脂肪, 即使每天飲用亦不會令人長胖




可以選擇溝橙汁, 有維他命C, 對皮膚及腸胃都好!!
(請忽視我的素顏...)



蘋果汁都好好味, 不過我個人都有中意淨飲蘋果汁,
這個牌子既果汁幾好架, 有興趣可以去買, 有好多種味!!!




依家最愛加入好立克中,
加了collagen真係唔需要再加糖,
好好味, 而且不加糖健康一點, 又可減肥!!
(亦請忽視我的素顏...)



就因為試過加入好立克,
所以我開始把CUPAL Beauty Switzerland Collagen當成糖用,
依家飲用緊減肥咖啡, 它是齋啡啊, 加糖 or 奶我會認為拖垮了減肥的效果,
所以我死都不加糖 or 奶, 加入了CUPAL Clooagen,
不過齋啡味道真的是苦, 雖然味道稍為改善了點,
不過點都好過齋啡入口, 大家都可以好似我這樣,
補充骨膠原同時減肥, 一舉兩得!!!


介紹完飲用方法就緊係要睇效果喇~
想睇效果的話, 只要睇我之前的文章就知,
而且現在的我還keep住飲你就知點解啦!!!!

(回顧)
皮膚不再甩皮, 不再乾到痕癢 - CUPAL Beauty膠原蛋白美肌精華
28天的威力 - CUPAL Beauty膠原蛋白美肌精華
CUPAL Beauty 有聖誕優惠: $162/盒, 仲唔快D入貨!?

萬寧獨家有售, 快D入手吧!!!

沒有留言:

張貼留言