2011年2月21日 星期一

※減肥都可食朱古力?美味可口的Slimmm代餐※


差不多食了2星期slimmm代餐了,
成績算滿意, 因為我真的太貪食...有好多時都忍唔住口...
認識我的大家一定知我有幾貪食...甜品、甜食就算飽都仲可以食得落的,
而且我的晚餐是我全日食得最豐原的一餐添,
大家都羨慕我這樣食都看似很瘦,
不過其實有苦自己知...其實是發覺到自己體重逐漸增長,
慢慢慢慢的地上升, 在不知不覺得情況下重磅了,
所以一有機會就要減定磅先, 免得出事...


我先食代餐棒, 乳酪杏仁夏威夷果味, 我覺得甜了點,
我食了1條起碼要飲2杯水, 不過味道依家吸引我食,
而且面層的乳酪味道帶有一點酸,
配合底層杏仁夏威夷果+燕麥片+粟米片+南瓜籽, 好像米通的樣子!!


而朱古力焦糖味是我的最愛, 因為有大大粒果仁,
好有口感, 而且果仁可以中和代餐棒的甜味!!
豐富餡料加上黏黏的焦糖真的好好味啊!!


朱古力味是我覺得最甜的一款, 而且內裡沒有堅果等可中和的食材,
不過喜歡食甜點的我依家吃得下, 朱古力萬歲!!!!

代餐棒是55g, 是slimmm 3款代餐產品中最方便,
小小的一條放置任何袋中都可以, 方便攜帶, 亦方便食用,
只要一撕開包裝紙就可食用, 不用清洗, 不用烹煮!!


 而貪食的我見到有零食棒, 我第1天就食了,
零食棒只有1種味 - 朱古力椰子
零食棒是30g, 亦有足夠的營養,
內層有厚厚的椰子肉, 咬下重重的椰肉, 好味啊!!!
如果可以我真係想食多幾條~~~~

不過代餐款式一定需要多, 因為HK實在太多美食,
所以slimmm推出3款款式, 並各有不同味道!!

 Slimmm代餐湯可用來替代早餐、午餐和晚餐, 營養價值與代餐奶昔一樣出色。
口味包括 : 雞肉蔬菜味及牛肉蔬菜味。
上圖是雞肉蔬菜味, 眼看材料豐富, 有香蔥、蘿蔔、雞肉,
倒出湯粉, 加入200~250ml的熱水攪拌就可飲用,
湯不會太稀或太杰, 恰到好處!! 而且飄出陣陣香味~~


牛肉蔬菜味, 亦有豐富材料, 有香蔥、蘿蔔、牛肉。

代餐湯在天氣凍的時候真的很適合飲用,
而且2款代餐湯口味算咸了點, 我平時食得淡味, 所以感覺較濃味。
代餐湯我比較喜歡在午餐 or 晚餐時飲用,
早餐飲重味湯我真的不慣!!!

不過代餐棒 & 代餐湯都令我有飽肚感, 大約維持4~5hrs,
與office hr很適合, 真的估不到細細的代餐棒可以有足夠飽肚感,
亦估不到一碗湯都做到這種效果,
如果不是自己經常口痕食野, 我想效果會更好!!!!!

大家有興趣可以到萬寧購買slimmm代餐啊!!!

下篇再介紹代餐奶昔 & 公佈減磅成果。

想了解更多Slimmm可以到:http://slimmm.asia/HK/index.php
Slimmm Facebook Page:http://www.facebook.com/SlimmmHK

沒有留言:

張貼留言