2011年2月11日 星期五

海港城「朱古力王國」● 禮品篇


看過Harbour City「情‧尋朱古力」,
又看過
《朱古力世界文化遺產》展覽又食過8間朱古力遊記 (1), 遊記 (2)當然唔少得就是分享朱古力啦~
那晚我好興奮地帶了一大袋朱古力回家, 你睇~~~


Let Them Eat Cake 地點 : OT LG KidX
Let Them Eat Cake's Cupcake精選一級法國無鹽牛油及可可粉,
設計獨特, 別緻迷人, 根本就是美食與藝術的結合!!
整個Cupcake就像藝術品般, 令人賞心悅目!!
真的不捨得食!!
而且不是只有外在美, 蛋糕亦很好味(內在美)!!

單一消費Let Them Eat Cake, 即可享9折優惠!!


Paul Lafayet's Macaron 地點 : GW LG
一樣好味, 令人一試難忘, 我一定要再去買黎食!!!



Lucullus 地點 : OT LG Kidx
士多啤梨朱古力玫瑰花, 外表美麗, 包裝精細,
味道略甜, 現在Lucullus有很多情人節的禮盒 & 蛋糕啊!!

優惠1) 朱古力及蛋糕套裝: 特價:$218/一套; 原價$267-273/一套
優惠2) 散裝朱古力: 凡購買100克散裝朱古力即送30克


Venchi 地點 : GW LG
Cubotti Creme我好愛食, 每粒內都有不同的朱古力漿, 正呀!!


凡購物滿$500, 即可以$68換購原價錢168的指定朱古力一樽


Goossens Chocolatier 地點 : GW LG盒內有多款朱古力 : 薑味得濃朱古力, Goossens經典牛奶朱古力, 歐盟朱古力...
Goossens經典牛奶朱古力有原粒杏仁, 我中意啊!!



LA Maison Du Chocolat 地點 : GW LG

任何消費, 即享免費試食!


De Neuville 地點 : GW L2


GODIVA 地點 : GW 3321 & OT G/F
GODIVA出了很多情人節禮盒而且好美麗, 快D到店內選購吧!!

凡購買滿折實價$350或以上, 可獲贈GODIVA Gems 5顆裝朱古力(指定口味)

Jean-Paul Hevin Chocolatier 地點 : OC 212 & OT G/F
這金幣朱古力對於我來說苦了點!!

JPH情人節禮盒 HK$780
JPH "Meilleur Ouvrier de France"小熊
6粒裝情人節朱古力禮盒
20粒裝松露朱古力
JPH棒棒糖
20粒裝焦糖朱古力


Leonidas 地點 : OC 312
包裝有點新年feel, 4粒都好好味, 有2粒是有咖啡味的!!

Leonidas 12粒True Love精選比利時新鮮朱古力(限量版)
優惠價$288 原價$368

MiO MiKO Belgian Chocolates & Coffee 地點 : GW L3

1) 凡購MiO MiKO滿$500即送Napolitan Mix Tastes 8片裝禮盒($60)
2) 凡購MiO MiKO滿$1000即送Napolitan Mix Tastes 15片裝禮盒($100)



Neuhaus 地點 : GW L3


LADY CHEFS這是為情人節已製作的, 由 9位世界知名主廚打造
一份結合醉人美味, 經典優雅及女性嫵媚的別緻禮物!!



粉紅蝴蝶結盒子, 是由9位星級女廚攜手創作, 設計出每粒不同夾心朱古力
LADY CHEFS有兩層共18粒, 只售$418!!



9款朱古力各有特色, 味道有苦一點的, 有甜一點的, 有辣少少的,
多重口感及味道!!


大家係唔係好奇怪朱古力味道分享得咁少呢?
其實係因為我在新年將朱古力與我的親戚們分享,
不消1hr 所有朱古力都已經在我的親戚們的肚裡了!!

最後仲有兔年利是封帶走tim


兔年的我對這些兔年利是封特別有興趣,
而且連做過燙金的父母亦覺得其技術不錯!!


而我就對紫色絨面這款利是封特別有興趣, 真的好美!!
所以最後我與父母都沒有用這些利是封, 而是收藏起來!!

對於我特別有意思!!!

謝謝王子及海港城給我愉快的一夜,
而且我還在初2到海港城睇煙花tim,
第1次咁近距離看, 好開心!!

沒有留言:

張貼留言