2011年2月6日 星期日

款式又多, 用顏又好, 價錢又實惠, 教我如何不愛6IXTY 8IGHT呢?


買新衫本身是新年的例行公事,
但我與細佬竟然在年三十晚, 收工5pm後才出發,
而又竟然可以9pm到達屋企, 趕埋食團年飯!!!
真的是超速啊~~~

新年我們點都會以紅色為主色, 新年嘛, 你話我老套傳統都係咁話架啦!!!
今年的目標是6IXTY 8IGHT
以"mix●match●mismatch"作創作概念,
產品設計著重突出女性不同的風格與形象,
以洋溢活潑、俏皮、性感等不同型格的衣飾為女性建立「個人化」的衣櫃。


6IXTY 8IGHT於2002年在全球推出, 產品洋溢活潑﹑俏皮及性感。
法國年輕服裝品牌, 提供一站式衣櫃配搭概念, 從內衣出發, 延申到休閒服
且價格大眾化的休閒服飾, 6IXTY 8IGHT均旨在滿足並超越客戶的需求,
為時尚少女們的衣櫃, 提供一切所需及滿足她們多變的獨特個性。

6IXTY 8IGHT的產品設計獨特之餘, 價格還非常大眾化,  物超所值,
扮靚其實所費無幾。6IXTY 8IGHT店內超過數百款的內褲只需$28起、
而可配襯成一套的胸圍則由$68起、各款長褲由$168起而衛衣均由$128起!

而且在年30的那天竟然係大減價啊~
試想想價錢仲抵過淘寶wor~
我就好似瘋了一樣, 揀了好多不同的款式去試!!!
最後揀了1條短裙、1條one-piece、2 set內衣, 估下埋單幾多錢!?

今季的時裝系列, 色彩圖案均相當豐富,
甜美糖果色、深沉的軍藍與灰黑、波點、格子、骷髏頭及動物圖案等,
是此系列作品的重要元素。


平時好少買牛仔布質地的短裙的我, 竟然敗了它, WHY?
因為布料質地不硬, 而且有彈性,
桃紅色 x 金色紐扣 & 金色繡花圖案 = 好有新年氣氛
而且剪裁很好, 穿上後挺修身形。


第2件敗了的是藍色連身冷裙,
我最愛就是腰繩 x 波波的部分, 可以令淨色的下半身變得不平凡,
而且還有修形"拉長"效果;
可以單著, 可以裡面加衫, 可以外加外套, 變化很多!!


這件我是想入手的, 不過始終與家人一起住不是太方便,
summer當睡裙真是一流, 質地舒服、柔軟,
而且富有彈性, 加上肩帶可自由調教,
深色不易污糟, 加了細少的白色波點真的不錯,
心口位置還點綴了1個十字形吊飾, 十分可愛!!


今次入手2套內衣 - 一紅一黑
新年就要著紅佢, 由內紅到外。
紅色蕾絲心心印花bra, 本身想買埋同款的內褲, 點知賣晒 ><
所以揀下其他款內褲, 雖然不算太襯, 不過我中意!! 呵呵~


中間有個金色弓箭吊飾 x 心心印花圖案,
除了適合新年, 亦適合情人節啊!!
快D入手吧!!!
暗花圖案很美, 但不浮誇, 合我心意!! 屬於甜美形!!


內褲以紅x黑為主, 周邊以花邊設計, 好甜美!!
布料透薄, 且暗藏圓點,
2種設計mix = 甜美x性感, 屬於帶點誘惑形!!


黑色我已經很久無買了, 因為穿淺色衫時會不適合,
但今次我被它的個性吸引了~~~



黑色星星窩釘bra, 最吸引我的地方不用說大家都會知道,
就是星星圖案了, 星星內有釘上數粒窩釘, 還有少少鐵鍊,
而且肩帶上亦釘上數粒窩釘, 真是個性十足!!
而且布料亦帶有透視效果, 有點像蜘蛛網!!


而同款的內褲同樣是透視蜘蛛網, 周邊亦釘上數粒窩釘,
最正的是側邊扣上了鐵鍊, 充滿個性感覺。
這套突然令我時起1位朋友, 這set好適合她!!!!

今次真是買得很開心, 看著減價的後的價錢真的好雀躍,
就算平常的價錢我都已經好心動, 更何況減價呢!?
今次買了1條短裙、1條one-piece、2 set內衣都只係$428
真是好抵啊!!!!!!
款式又多, 用顏又好, 價錢又實惠, 教我如何不愛6IXTY 8IGHT呢?

係唔係好吸引呢!?
新年前無買!?
唔怕!!!!
6IXTY 8IGHT現在有個優惠:
情人節最sweet行動: 男士們親臨 8折!!
任何男生, 於2011年2月7日~17日優惠期內到6IXTY 8IGHT選購產品,
均可獲八折優惠!!!
細則: 此優惠不可選其他推廣優惠同時使用

快D與你男朋友 or 老公講這個消息吧!!
Maybe會有驚喜的情人節禮物,
如果他唔識揀但又想送的話, 一起去揀吧!!
都是1個好好的恩愛節目啊~

沒有留言:

張貼留言