2011年1月26日 星期三

賀年甲款1 又紅又Bling - nail.com



好耐無出甲文了, 點解!?
因為懶, 哈哈!!!
而且成日掛住玩, 無咩時間係屋企玩甲!!
所以都係搵專人幫我整甲最好、最方便~嘻嘻!!
今日我就來到位於紅墈都會商場整甲~
這裡好方便我的, 收工搭架過海bus一出隧道就落車, 行10mins就到了!!
nail.com於都會商場L703號鋪


店內擺滿了美甲專業證書, 而且是不同國家都有啊!!!
真係好強啊~有國際肯定啊!!


選擇咩款好呢?
想了很久都還未決定到...
美甲師就替細心問一下我喜歡怎麼?
"臨近新年, 我想整新年甲呀!! 紅紅的那些!!"
"平時你喜歡怎樣的款式?"
我就翻翻甲書,  這款我中意個花花, 這款我中意個造型...
未有一款我是完全想整到似的,
經過我與美甲師一番討論之後,
就選擇了畫新年應節花~


美甲師先替我軟化劑軟化甲邊死皮, 之後用推皮捧推走,
then磨磨甲面, 因為我前排剪指甲剪到好短,
所以今次想延長一點!!


指甲清潔好, ready好晒~
今次我揀了時間製作短一點, 而且無咁傷甲的 "Soak Off Gel"
首次試做$380.-
先塗上令甲面乾一點的液體(我唔係好記得叫什麼...><都怪我記性差!)
總括是防潮, 令甲面乾一點, 令假甲緊貼一點!!


看看~看看~
未cut短的假甲, 我似唔似 "舊時年代既妃子呢?" 哈哈~~
cut到適合的長度就再磨磨磨, 令假甲與真甲融合,
合二為一, 仿如真甲般!!
我都係喜歡方甲多一點, 因為本人手指圓圓的,
修方形會balance一點, 令手形修長一點,
所以美甲師替我修成方方靚甲!!


之後的畫花過程就無影到了,
因為我與美甲師真是好好傾, 傾得好開心!!
1個好的美甲師除了有技術, 亦都要懂得溝通, 這樣才是我心目中的"好"
因為整甲好看個人感覺的, 就算美甲師覺得好, 客人都未必覺得好,
所以與客人溝通真的好重要,
而且修甲不是短時間, 2個人對著不說話好辛苦吧!!!
我是不說話會死的人啊!!! (哈哈~)


美甲師因應我的要求而製成的, 挺有新年氣氛吧!!
全店採用一級美國產品, 絕對貨真價實啊!


我要求:
1) 不要全紅色底油, 好俗氣嘛!!
2) 我要畫新年應節花花, 金金的!!
3) 我要Bling Bling


符合晒我的3個要求啊!!!
而且我挺喜歡的, 不會太多花花, 簡簡單單的!!


整個修甲過程十分愉快啊, 而且時間都算快,
又做到我要求, 在修甲過程中沒有弄傷(這個都重要的, 有D甲師真係麻麻架嘛!)
到最後還會為我的雙手塗上滋潤的油,
令肌膚保持滋潤, 而且油好快被吸收, 不黏稠!!

大家都快D去整返款合適你的賀年甲吧!!
nail.com有2間店的:
1) 紅墈都會商場L703號鋪
2) 將軍澳坑口厚德商場L185號鋪
預約電話:2810 0034
http://www.hk-nail.com/

nail.com還有好多手腳護理的, 大家看看以下Promotion吧~

沒有留言:

張貼留言