2010年12月24日 星期五

把疲倦的眼眼轉為神彩眼眸 - 粉嫩嫩的Sassou金箔Eye Gel


平安夜係唔係玩到好晏!?
個人好累!?
咁就要急救一下喇~
首先最重要急救就是我們的靈魂之窗 - EYE

上次我帶了粉嫩嫩的金箔Eye Gel回家,
已經一段日子了!!
效果真的好好~~
所以一定要與大家share!!


上次與來南寺理予小姐Riyo Minamidera
愉快的傾談了半小時令我知道了
"金箔美容"的資訊 & 金箔skincare的正確用法

所以我今次一次過與大家share
首先咩都唔講, 去效果>>


Sassou金箔眼霜 – 採用多種植物精華及水溶性骨膠原,
早晚一次配合正確的按摩手法能有效地修復眼袋, 黑眼圈, 眼紋!!



眼睛真的精神晒~
黑眼圈淡了!!
眼袋都細了!!
令眼睛緊緻了~



最緊要是
Sassou金箔眼霜質地是易吸引, 易推開!!
水水的, 不是杰杰的!!
不會因滋潤而引起油脂粒,
而且即時塗搽就可以見到效果!!




其實Eye Gel好易使用,
睇圖明唔明!?


唔明!? 都無問題!!
我拍了片教教大家(PS謝謝細佬的幫助揸機!)


每天都戴con, 除con的我最緊要就是眼霜!!
有了Sassou金箔眼霜就可以預防眼紋等等問題!!


令我繼續電~電~電~
電死你!!! 哈哈!!

講真的,
Sassou金箔眼霜真的好神奇, 在好累的時候, 塗一塗,
眼睛真的精神了!! 而且眼袋沒有之前那麼明顯!!
平時笑的時候眼袋都會走出黎say hi ><(我唔想呀!!)
而且潤而不膩, 的確好中意!!

真心推介俾大家~
Sassou金箔眼霜


把疲倦的眼眼轉為神彩眼眸
急救及保養之選 Sassou金箔眼霜

沒有留言:

張貼留言