2010年12月30日 星期四

充滿牛奶味的我 - 瑪花MF Skin Care Centre



今日好開心黎到瑪花體驗1次body x facial的relax旅程
今次去到中環店MF Skin Care Centre


一看......Merry Christmas!!!
仲有聖誕樹 & 聖誕鹿鹿tim~


首先填填資料, 因為MF是纖體公司,
所以問卷部分有"想減的部位"細分得好清楚!!
盡力了解客人的需要!!


之後就去更衣了, 更衣地方有頭髮造型產品、con的容器、
skincare等等, 而且有沖涼室tim, 十分周全!!!


今次我要體驗的treatment有2款:
1) 淋巴排毒療程 Lymphatic Body Massage
2) 牛奶美白面部護理 Milk Ritual Moisturizing Facial
所以我要一絲不掛的啊~
不過總會有紙底褲 & 紙胸罩的!!
穿上袍, 顧問再三叮囑記得披上毛巾, 以免著涼!!!


之後就去等候的地方, 地方挺大挺舒適,
而且我發現MF不同地方都擺效著 "磅"
經了解原來是因為MF是纖體公司, 所以客人都比較著重於體重上,
而MF為了客人的需要而增加了多個 "磅", 方便客人!!


今天被安排至 "VIP ROOM"
VIP ROOM有甚麼特別呢!?
地方大好多, 有獨立沖涼房, 獨立梳妝位置, 梳妝台亦工具齊全:
有頭髮造型產品、con的容器、skincare、風筒、梳子、連椅都是好一點的!!


除下袍就開始我的relax旅程~
首先是淋巴排毒療程 Lymphatic Body Massage (時間: 45分鐘)揉合傳統循環手法、深層肌肉及排毒按摩技巧,
可幫助排走體內毒素, 回復身體能量。

平時經常穿著高踭鞋的我, 按小腿時真的痛啊!!
不過我知道痛是正常的, 因為我淋巴都幾塞的,
而且感覺到今次的手勢比較之前我體驗的其他公司好。

按摩師按不久就已經知道我平時是手腳冰冷型 & 易紅易瘀型, 利害!!
按完1邊腳見得到小腿無咁腫, 而且感覺鬆了,
又因為按摩師替我通淋巴, 而令血液循環好了, 整腿即刻發熱了!!



之後按背部(背部見得下人, show!! 哈哈~)
見唔見到背部泛紅位置!? 就是代表血液循環中,
我背部肉量較少, 所以之前俾人按, 有些師傅都會輕力很多,
令我覺得好像沒按過一樣, 而今次的按摩師力度適中, 真實覺得"真的有在按"!!

之後就反轉身按其實部位: 前腿、手、肚,
真的好舒服, 雖然痛一點!! 我的淋巴太塞了......


反轉身時美容師就替我做facial, 一邊按一邊做facial, 好舒服!!
牛奶美白面部護理 Milk Ritual Moisturizing Facial (時間: 90分鐘)
結合清潔、緊緻、磨砂、修護面部按摩的全天候護理,
最後運用草本球舒緩面部肌肉, 肌膚得以美白之餘, 亦能保持滋潤狀態。
首先美容師清潔好我的面部, 之後鋪上薄紗,
我即時問: why要鋪上薄紗!?
原來是要敷上去角質mask, 怕沾到其實部位!!
今次的去角質mask聞起上來有著淡淡的麥香味, 原來是用麥皮制成的,
加上蒸氣配合, 有效去除角質!!



在敷去角質mask同時美容師替我按摩肩頸,
感覺手勢好好, 因為不是草草按的, 是認認真真的地按!!
按完又係時候起膜 > 修眉 > 針清
因為就黎M到, 所以粒粒出了很多, 不過美容師都逐一細心幫我清除,
而且針清時不算痛, thx so much!!!


清潔完以為就咁敷mask!?
當然唔係啦~
美容師了解到我的皮膚, 決定局部按摩面部的穴位 & 按頸!!
但絕不馬虎, 按頸時運耳背都按埋, 而且還通埋淋巴tim~
美容師還教我平時按一下某位置, 自己輕輕通一通淋巴!!
之後運用草本球舒緩面部肌肉, 好香的香薰味!!

最後敷完牛奶mask, 好香奶味, 我好中意啊!!!!!


整個過程都好舒服, 通淋巴雖然痛但好爽, 整個人都鬆晒一樣!!
通了小腿令我行步路都輕鬆左好多!!
而且通淋巴之餘, 亦有少許收形效果tim~

而facial方面一睇就知白淨左, 針清完亦不算太紅,
不過真的好高興美容師細心的針清!! 真的好乾淨!!
而且好滋潤, 我現在的面部好奶味, 我好中意!!!
充滿牛奶味的我!!
我還知道今次的牛奶facial採用全天然成分, 令敏感皮膚的我好安心!!


最後還遞上一杯暖暖的柚子蜜,
令整個treatment有個美好的完結!!!


今天真的是超爽, 而且按摩師 & 美容師都好Nice!!

而且我收到PR的優惠, 給支持我的文章的你們:
淋巴排毒療程 Lymphatic Body Massage (時間: 45分鐘)
原價$800, 依家優惠價$188就可以試做一次

服務周到 + 高質素 = $188, 真的好抵!!!
真係好爽!!!
想試就留下姓名 & 電話號碼吧!!! 搵專人通知你~

2010年最後一篇文章, Happy New Year!!!

沒有留言:

張貼留言